صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر
سرخط خبرها

استقلال به رکورد شکست ناپذیری سپاهان می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۰۱۱۴۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
استقلال به رکورد شکست ناپذیری سپاهان می‌رسد؟
اگر استقلال در بازی فردا مقابل گل گهر سیرجان نیز شکست نخورد با رکورد بیست و یک هفته شکست ناپذیری سپاهان در لیگ برتر برابری خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درفضل ۹۰-۸۹ بود که تیم سپاهان تا پایان هفته بیست و یکم هیچ شکستی درکارنامه خود نداشت. رکوردی که تا کنون دست نخورده باقی مانده و تمام مدعیان ادواری لیگ از رسیدن به آن عاجز بوده‌اند. آن سپاهان مرهون یک خط دفاع و دروازه‌بان کاملا آماده بود. با مربیگری امیرقلعه نویی که توانست همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند و درنهایت نیز قهرمان لیگ ایران شود. حالا استقلال درحالی که حاشیه‌های بسیاری پیرامون خود می‌بیند درآستانه رسیدن به آن رکورد قرار دارد. فرهاد مجیدی و شاگردانش تا پایان هفته بیستم شکست ناپذیر باقی مانده‌اند و اگر موفق شوند مقابل گل گهر سیرجان نیز همین روند را حفظ کنند اولین تیمی خواهند بود که به رکورد شکست ناپذیری سپاهان درهمه فصول لیگ برتر رسیده‌اند. بدون شک اگر استقلال با سپاهان برابری کند دربازی بعد مقابل صنعت نفت آبادان شانس بالایی خواهد داشت تا حتی این رکورد را شکسته و به نام خودش ثبت کند که البته برای رسیدن به چنین آماری ابتدا آبی‌ها باید در بازی با گل گهر به تساوی برسند یا برد دیگری را درکارنامه خود به ثبت برسانند. این بازی، اما از حساسیت‌های بسیاری برخوردار است و بعید به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی برای دستیابی به رکورد تاریخی سپاهان که در دوران مربیگری امیرقلعه نویی رقم خورد، دقایق آرامی را پشت سربگذارد. این بازی سراسر التهاب است. به خصوص برای فرهاد مجیدی که با کسب پیروزی درآن به دستاورد‌های بزرگی خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->