سرخط خبرها

رونمایی از ملوان با خرید‌های استقلالی

  • کد خبر: ۱۰۱۰۷۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
رونمایی از ملوان با خرید‌های استقلالی
در آغازهفته بیستم لیگ دسته‌اول قو‌های انزلی قوی تربه میدان می‌آیند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز وارد بیستمین هفته خود می‌شود. در بازی‌های مهم امروز، ملوان صدرنشین در شیراز به‌مصاف قشقایی می‌رود و مس کرمان در خانه از سایپای متحول‌شده پذیرایی خواهد کرد. کار شاگردان مازیار زارع در صورت برد در بازی امروز تا حدودی راحت می‌شود؛ چرا‌که سرباز‌های جدید این تیم از بازی هفته آینده می‌توانند به ترکیب این تیم اضافه شوند.

پرواز قو‌ها در حافظیه

انزلی‌چی‌ها امسال اسب قهرمانی در لیگ‌یک را زین کرده‌اند و با تمام قوا به‌سمت لیگ برتر حرکت می‌کنند. شاگردان مازیار زارع که تا اینجای کار هنوز شکستی را در کارنامه‌شان نداشته‌اند، با اضافه‌شدن حسین مرادمند و سیاوش یزدانی، قدرت بیشتری کسب کرده‌اند؛ تا‌جایی‌که بسیاری از کارشناسان از همین حالا این تیم را لیگ‌برتری می‌دانند. البته دو سرباز تیم استقلال هم از ۲۰‌اسفند و در دیدار با رایکای بابل برای ملوان به میدان خواهند رفت. در سوی مقابل قشقایی شیرازی قرار دارد که با یک برد در بازی امروز می‌تواند تا پنج‌پله در جدول صعود کند و از رده یازدهم خودش را تا جایگاه ششم جدول بالا بکشد.

جدال نارنجی‌های لیگ‌یک

مسی‌های کرمانی که هفته گذشته با یک تساوی بدموقع اختلافشان با صدر را بیشتر کرده‌اند، این هفته مقابل سایپایی قرار می‌گیرند که با ورود روانخواه متحول شده و تا رده دهم جدول بالا آمده است. جدال امروز دو تیم یادآور بازی‌های آن‌ها در لیگ برتر است که حالا باید در لیگ‌یک تکرار شود. اگر نارنجی‌پوشان کرمانی در این هفته پیروز شوند، رقابت در صدر جدول را حساس‌تر خواهند کرد. البته حریف امروز آن‌ها هم چند‌هفته‌ای است که روی دور افتاده است. سایپا دو برد متوالی به دست آورده، اما مس کرمان در سه هفته اخیرش فقط یک برد داشته و دو بازی‌اش را نیز با یک‌امتیاز به پایان رسانده است.

بازگشت ویسی به خوزستان

خیبر خرم‌آباد سومین تیم جدول دو باخت متوالی داشت تا عبدا... ویسی، سرمربی این تیم، بعد از شکست مقابل پارس جنوبی بگوید لیگ‌یک خیلی سالم نیست! خیبری‌ها این هفته میهمان تیم استقلال خوزستان هستند؛ تیمی که سهراب بختیاری‌زاده را به‌خاطر قرار‌گرفتن روی رده پنجم جدول از کار برکنار کرد و داوود مهابادی، سرمربی خوشه‌طلایی، را جایگزین کرد با‌این‌حال استقلال خوزستان با سرمربی جدید برنده نشد تا آبی‌پوشان اهوازی با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول بایستند و از جمع مدعیان صعود فاصله بگیرند. باید دید ویسی در سرزمین مادری‌اش چگونه نتیجه خواهد گرفت و می‌تواند در اهواز نوار ناکامی‌های تیمش را قطع کند یا همچنان از ناسالمی لیگ خواهد گفت. استقلال خوزستان در پنج هفته آخرش هیچ بردی به دست نیاورده است و مثل خیبر دو باخت پیاپی هم دارد.

در دیگر‌بازی‌های امروز، تیم شگفتی‌ساز آرمان‌گهر که حالا در رده چهارم جدول جاخوش کرده است، امروز باید به‌مصاف شهرداری همدان برود و حتی این شانس را دارد که با یک برد خوب و توقف احتمالی خیبر، به رده سوم جدول برسد. این تیم هم‌امتیاز با خیبر و به‌خاطر تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفته و امیدوار است با لغزش احتمالی سایر مدعیان بتواند خودش را به رده‌های بالاتر جدول بکشد. در سوی مقابل، اما شهرداری همدانی قرار دارد که با ۲۳‌امتیاز روی سکوی دوازدهم قرار گرفته است و پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند کمک زیادی به تغییر جایگاه این تیم در جدول داشته باشد.

پارس جنوبی، تیم پنجم جدول، به‌مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود؛ یک تیم آبی‌پوش دیگر از خطه خوزستان که با نوزده امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و بعید است بتواند از پارس جنوبی سه‌امتیاز بگیرد. پارس جنوبی هفته گذشته یک برد بزرگ و شش‌امتیازی مقابل خیبر به دست آورد تا برخی بگویند احتمال دارد پارس جنوبی دوباره لیگ‌برتری شود. مس شهربابک که در رده ششم جدول ایستاده جایگاهش بسیار لرزان است و اگر این هفته نتواند تیم خوشه‌طلایی را شکست بدهد، ممکن است چند پله در جدول لیگ سقوط کند. شهرداری آستارا که سه برد متوالی به دست آورده است، این هفته به‌مصاف ماشین‌سازی تبریز، ضعیف‌ترین تیم لیگ، می‌رود.

این تیم اسبق لیگ‌برتری تنها‌تیم بدون برد مسابقات است که با ۴۵‌گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد و بعید است بتواند مقابل شهرداری آستارا کاری از پیش ببرد و برخی می‌گویند می‌توان برد چهارم پیاپی را هم به نام شاگردان پایان رأفت ثبت کرد. رایکا، تیم شانزدهم جدول است که برای بقا می‌جنگد و این هفته به‌مصاف تیم بحران‌زده شاهین شهرداری بوشهر می‌رود؛ تیمی که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد. شاگردان پیروز قربانی بعد از سه مساوی متوالی شاید این هفته به برد برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->