صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توضیحات تکمیلی ارائه شده از سوی شهردار، پذیرش تذکر و قول مساعد مبنی بر برنامه‌ریزی جدی‌تر برای پرداخت منظم مطالبات، اعلام اقناع صورت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در گفتگویی با اشاره به سوال اخیر خود از شهردار، اظهارکرد: باید توجه داشت که سوال از شهردار، جنبه سیاسی ندارد، هرگونه برداشت و اعمال نگاه سیاسی نسبت به این امر را رد می‌کنم و وارد فضای تقابل نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های عموم همکاران، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران طرف قرارداد با شهرداری، موضوع پرداخت بدهی‌های آنهاست، گفت: برهمین اساس، در سوالی که مطرح شد به شهردار یادآور شدیم که بازپرداخت مطالبات در برنامه‌های شهری باید مدنظر باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: اهمیت اجرای مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری نیز کاملا روشن است.

فرهمندی خاطرنشان کرد: در بخش اول، توضیحات شهردار جامع و کافی نبود، بر همین اساس اعلام عدم اقناع شد، ولی در فاصله زمانی بین دو جلسه، شهردار بخش دیگری از مسائل را مورد توجه قرار داد، تذکر شفاهی را پذیرفت و قول مساعد مبنی بر برنامه‌ریزی جدی‌تر برای پرداخت منظم مطالبات داد.

وی افزود: با توضیحات تکمیلی ارائه شده از سوی شهردار و همچنین با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و لزوم انسجام همه قوای مدیریت شهری در مسیر کسب آمادگی لازم برای میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از ایجاد هرگونه تنش بین شورای اسلامی شهر و شهرداری، اعلام اقناع صورت گرفت.

فرهمندی تصریح کرد: با توجه به قول مساعد جناب شهردار امیدواریم امور مورد سوال در مسیر درست خودش پیش برود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.