صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی می‌گفتند پروژه پل بولوار طبرسی به رسالت ضرورت ندارد، اما بسیار ضروری است، زیرا دو محور اصلی را به‌هم وصل می‌کند، باعث گشایش گره ترافیکی بزرگراه، کاهش هزینه سوخت و مسیر طی شده خودروها، ایجاد امنیت در منطقه و تغییر منظر شهری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین صاحبی در مراسم افتتاح پل بولوار طبرسی به رسالت که با حضور شهردار مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه حاصل پیگیری مردم منطقه بوده است، زیرا بیش از ۳۰ سال است که مردم این منطقه از درون کانال حرکت می‌کردند و هنگام بارندگی مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: در شورای چهارم پیگیری‌هایی برای این پروژه‌ها ایجاد شد، اما توفیق حاصل نشد و در آذر ماه سال گذشته جلسه‌ای با حضور شورای معتمدین، شورای محلات سیس آباد و شهرک امید برگزار و تقاضای این پروژه بررسی و با بازدید از این منطقه تایید شد.

عضو شورای اسلامی شهر درباره دیگر اقدامات انجام شده در منطقه سه، گفت: اعتباری را برای امتداد پارک خطی و اتصال آن به این پل در نظر گرفته‌ایم. آسفالت شهرک امید انجام شد و فاضلاب این منطقه جمع آوری شد، در دوره جدید مدیریت شهری نیز پروژه اتصال این پل نیز سرعت بسیار بالایی پیدا کرد که باید از همه عزیزانی که در این پروژه نقش داشتند تشکر کنم امیدوارم با همت آقای شهردار، پروژه‌های زیادی را برای گره‌گشایی در این منطقه انجام دهیم.

صاحبی بیان کرد: برخی می‌گفتند این پروژه ضرورت ندارد، اما بسیار ضروری است، زیرا دو محور اصلی را به هم وصل می‌کند، باعث گشایش گره ترافیکی بزرگراه، کاهش هزینه سوخت و مسیر طی شده خودروها، ایجاد امنیت در منطقه و تغییر منظر شهری می‌شود.

وی در پایان گفت: مردم وقتی این زیبایی را می‌بینند حتماً قدردان خواهند بود و دعای مردم شامل حال بانیان آن خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.