صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مسئولیت اسکان زائران را نداشت، اما امسال با همه توان برای سامان‌دهی اسکان زائران وارد کار شد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز ضمن تبریک سال نو به زائران و مجاوران حضرت امام‌رضا(ع) در مشهد، گفت: امیدواریم سال پیش رو سالی عاری از ویروس منحوس کرونا در کشور باشد.

حسن موحدیان یادآور شد: امسال اولین سالی است که شورای ششم و شهردار جدید مشهد کارشان را آغاز کردند و‌ خوشبختانه اقدامات شهردارب در آستانه بهار نسبت به سال گذشته بهتر و گسترده‌تر بوده است.
المان‌های تعاملی در نقاط مختلف شهر بیانگر شادابی و نشاطی است که در شهر حاکم شده است. به سهم خودم از همکاران در شهرداری مشهد به‌ویژه زحمت‌کشان کارگر شهرداری تشکر می‌کنم.


وی با اشاره به اسکان زائران نوروزی در مشهد تصریح کرد: آماری که گفته شد ۱۰میلیون زائر امسال به مشهد تشرف می‌یابند، کارشناسی‌شده نبود؛ اما امسال شاهد زائران زیادی در مشهد هستیم که برای اسکان آن‌ها به مشکل برخوردیم. مسئولیت اسکان زائران با شهرداری نبود، اما امسال با همه توان برای سامان‌دهی اسکان زائران وارد عمل شدیم و همه فرهنگ‌سراها و سالن‌هایی را که در اختیار داشتیم، آماده کردیم. حتی خودروهایی را در اطراف حرم مستقر کردیم و برای اسکان اضطراری اطلاع رسانی کردیم. خوشبختانه شهرداری به بهترین شکل کارش را انجام داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.