درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟ آغاز سی‌ویکمین کنفرانس هسته‌ای ایران در مشهد محمدحسین قاسمی، بازیگر و کارگردان صداوسیما، درگذشت اختصاص بودجه مستقل برای فعالیت‌های فرهنگی بوستان‌‌های بانوان در مشهد کیفیت هوای مشهد، در آستانه وضعیت هشدار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴)  شب‌های بی‌ستاره شهر | گزارش شهرآرانیوز از گسترش خاموش پدیده آلودگی نوری در کلانشهر مشهد آمار طلاق در باشگاه همسران مشهدی، کمتر از یک درصد است میزبانی «باهم» از ۲۳ هزار زوج جوان مشهدی «باهم» در مسیر خوشبختی | اختتامیه پنجمین دوره باشگاه اجتماعی همسران مشهدی برگزار شد+فیلم برنامه‌های شهرداری مشهد برای اولین سالگرد شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی پزشکیان: هلال‌احمر جان‌ها را بی‌تبعیض نجات می‌دهد | فریادرس همدیگر باشیم پاسخ‌های شفاف از هزینه‌های پارک حاشیه‌ای خیابان‌های مشهد پایان ساخت آخرین راست‌گرد پل نوغان مشهد بعد از ۲۰ سال
سرخط خبرها

ساده باش، اما مهربان

  • کد خبر: ۱۰۲۹۳۶
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
ساده باش، اما مهربان
ملیحه کرمانی، کارشناس حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی

نگاه نوستالژی به عید و عیدی همیشه یاداور خاطرات خوب و شیرین برای همگان است. پویش مشهد-مهربان با شعار " عیدی امده – عیدی بدیم" این روز‌ها تلنگری ساده است به اتفاقات هرچند کوچکی که می‌تواند منشا تاثیرات بزرگ و حس خوبی در بین مشهدی‌ها و زائر‌ها باشد.

کمپین مشهد - مهربان
این کمپین با نگاهی به سادگی انتقال شادی با رفتار‌هایی که شاید گاهی فراموش شان کرده باشیم بر آن است که یادآوری کوچیکی داشته باشد به کار‌هایی که هر چند کوچک دیده می‌شوند، اما تاثیری بزرگ و شیرین دارند، تماس کوتاه با اعضای خانواده، بخشیدن یک دلخوری، پیامک احوال پرسی و تبریک، اهدای یک کتاب خوب و ... که هرچند در ظاهر کار ساده‌ای دیده شود، ولی اثری بزرگ و دلپذیر دارد.

با توجه به آلودگی بصری رایج این روز‌ها در شهر‌ها در این پویش تلاش بر استفاده از حداقل و کمترین المان گرافیکی و تاکید بر سادگی و انتقال سریع محتوا شده است. استفاده از تک رنگ‌های متنوع، نماد‌های ساده و روزمره و ادبیات رایج و نوستالوژیک تلاشی در همین راستا بوده است.

استفاده از کلیدواژه شیرین و بیادماندنی "عیدی" با هدف جذابیت و انتقال مفهوم با استفاده از تاثیر ذهن خوانی انتخاب خوبی است.

مشهد - مهربان یادآوری کوتاهی است بر خلق و خوی مردمان شهر مهربانی و رافت و بخشندگی که نشات گرفته از حضور امام مهربانی هاست. این نگاه‌ها در تبلیغات محیطی این روز‌های شهر‌هایی که شتاب مدرنیته در آن زیاد است، جذابیت دارد به شرطی که مقطعی نباشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->