صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه امسال شرایط خوبی در حوزه مأموریت‌های محوله به مدیریت شهری در نوروز داریم، گفت: کارهای جدیدی نیز اتفاق افتاده که این هم نشان‌دهنده این است که مدیریت شهری ساکن نیست و در حال پیشرفت است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وجود ویروس کرونا و کاهش تردد و حضور زائران در سالیان گذشته اظهار کرد: امیدواریم خداوند کمک کند امسال شاهد حضور زائران و گردشگران باشیم و مردم با خاطره خوشی مشهد را ترک کنند.

وی با بیان اینکه امسال شرایط خوبی در حوزه مأموریت‌های محوله به مدیریت شهری در نوروز داریم، گفت: کارهای جدیدی نیز اتفاق افتاده که این هم نشان‌دهنده این است که مدیریت شهری ساکن نیست و در حال پیشرفت است.

ناصحی با اشاره به اینکه با تغییر مدیریت و تزریق نشاط جوانانه موضوعات خوبی رقم خورده است، تصریح کرد: البته هنوز با آرمان‌ها فاصله داریم اما کارهای انجام شده نشان‌دهنده آن است که در مسیر رسیدن به آرمان‌ها در حال حرکت هستیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات عمرانی مهمی که در نوروز امسال انجام شده ایوان سلام بود که در مدت کوتاهی با تلاش جهادی همکارانم در پایانه و سازمان عمران به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.