صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اولین بازی مرحله نیمه نهایی را از شیمیدر برد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میثم میرزائی بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره اولین بازی‌اش برای شهرداری مقابل چشم هواداران گرگانی گفت: این برد را وهله اول به تماشاگران خوب گرگانی تقدیم می‌کنیم که نزدیک ۵۰۰ کیلومتر را برای تشویق ما پشت‌سرگذاشتند این اولین بازی تیم مقابل هوادارانش بود.
او درباره پیروزی برابر شیمیدر نیز گفت:بازی مهمی را بردیم، خیلی رقابت با شیمیدر سخت و نزدیک بود. حریف مان بازیکنان خوبی دارد و از بازیکنان خارجی خوبی هم بهره می‌برد، اما خدارا شکر ما بازی را کنترل کردیم و در کوارتر آخر ضربه نهایی را زدیم.
او درباره بازی دوم مقابل شیمیدری‌ها هم گفت:هیچ چیز تمام نشده است ما همه فکر و تمرکزمان را باید برای بازی دوم بگذاریم و انشالله به دومین برد برسیم. پیش‌بینی در کل برای این مرحله خیلی سخت است و توکل می‌کنیم به خدا، انشاالله بتوانیم به فینال صعود کنیم.
میرزائی درباره اینکه چطور تیمش با وجود ۱۳ امتیاز عقب بودن توانست برنده از میدان خارج شود گفت: گرگان یکی‌از اولین تیم‌هایی بود که تمریناتش را شروع کرد و از آماده‌سازی خیلی خوبی برخوردار بود. رفته رفته بهتر شدیم، وقتی تیمی در کوارتر چهارم کامبک می‌زند، مطمئنا‍ْ از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و بچه‌ها ناامید نشدند و با تلاش بیشتر توانستند به بازی برگردند.
 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.