قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

حاتمی برنده اولین دوئل مهران‌ها/ پرواز عقاب در ضیافت باشکوه آزادی

  • کد خبر: ۱۰۴۱۶۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
حاتمی برنده اولین دوئل مهران‌ها/ پرواز عقاب در ضیافت باشکوه آزادی
در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان توانست از سد شیمیدر بگذرد.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیحه ۸۱-۷۲ مقابل شیمیدرقم به برتری دست یابد. رقابت‌های این مرحله به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود و گرگانی‌ها با این پیروزی یک بر صفر از حریف خود پیش افتادند.

آغازگران شیمیدر: دوایت بایکس، سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، آلاده امینو و محمد یوسف‌وند
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

آغازگران شهرداری گرگان: رسول مظفری، محمد جمشیدی، پری پتی، میثم میرزایی و آنتاناس یودراس
سرمربی: مهران حاتمی

کوارتر اول
میثم زیر حلقه سبد اول را دشت می‌کند و ۳ امتیازی نوید پاسخ اوست. لی‌آپ سینا واحدی و شوت مکث بایکس نتیجه را ۷ - ۲ به سود شیمیدر می‌کند و خود بایکس با دو پرتاب آزاد بی‌نقص ران ۹ امتیازی شیمیدر را تکمیل می‌کند. آنتاناس یک دست می‌اندازد روی اقدام پتی تا رییاند حمله موفق شکل گیرد. جمشیدی روی فست‌برک هدیه رضایی‌فر را به سبد قم می‌زند. ۳ امتیازی آلاده و ۵ امتیاز پیاپی پتی و رسول مظفری اختلاف را به حداقل کاهش می‌دهد. آذری جای سینا را می‌گیرد این‌طرف حاتمی نخستین وقت استراحت بازی را می‌گیرد. در بازگشت یک پرتاب آزاد میثم کافی است. تساوی در امتیاز ۱۲ و در ادامه ۳ امتیازی نوید و ۳ پرتاب آزاد بی‌اشتباه پتی، یعنی تساوی در امتیاز ۱۵.

کوارتر دوم
رسول چراغ کوارتر را روشن می‌کند. بایکس با پرتاب آزاد بازی را در ۱۷ مساوی می‌کند. این بار ۳ امتیازی رسول، گرگان را به ۲۰ می‌رساند. دانک سالار و سبد گیری امیر صدیقی و آنطرف اندوان آلاده امینو بازی را در ۲۲ مساوی کرد. اندوان بعدی آلاده را جمشیدی با پیرامونی جواب می‌دهد تا بازی در ۲۵ مساوی شود. نوید دستش پشت خط پرتاب آزاد نمی‌لغزد، ولی دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی از علیار و پتی، گرگان را ۳۱-۲۷ پیش می‌اندازد. شاهین‌طبع ناگزیر از گرفتن وقت استراحت است. در بازگشت، اما پتی و جمشیدی اختلاف را به ۸ می‌رسانند تا شاهین طبع دوباره وقت استراحت بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی آلاده موفق است، ولی ابتدا جمشیدی میدرنج می‌زند و بعد علیار از یک توپ مرده حاصل ناهماهنگی سینا و نوید را به امتیاز ۳۹ گرگان بدل می‌کند. بایکس دو پرتاب آزادش را گل کرد تا حاتمی هم از وقت استراحت دومش استفاده کند. در بازگشت حسن علی‌اکبری ۲ پرتاب آزاد موفق می‌زند و ۳ امتیازی رسول، گرگان را ۴۲ - ۳۶ برنده به رختکن می‌فرستد.

کوارتر سوم
کار خوب میثم، سبد اول نیمه را به سود گرگان رقم می‌زند. سینا جواب می‌دهد و کار خوب خود او روی استیل توپ پتی، ۳ امتیاز دیگر در پی دارد. ۳ امتیازی نوید بازی را در ۴۴ برابر می‌کند. مظفری سبد دیگری برای شهرداری گرفت، اما اندوان نوید رضایی‌فر برتری را برای لحظاتی به اردوی قمی‌ها می‌برد. پتی با پرتاب‌های آزادش دوباره برتری‌را پس می‌گیرد. کار خوب سالار منجی و امیرحسین آذری، شیمیدر را ۶ امتیاز پیش می‌اندازد. آذری در ثانیه پایانی حمله بعدی شیمیدر اختلاف را به ۸ افزایش می‌دهد و نوید با پرتاب‌های آزادش برتری را دورقمی می‌کند. ۳ امتیازی رسول به کمگ گرگانی‌ها می‌آید، ولی ۳ امتیازی حسین‌زاده دوباره اختلاف را دورقمی می‌کند و اوپن‌شات ۳ امتیازی آذری شیمیدر را ۶۴ - ۵۱ پیش می‌اندازد. آن‌ها ۲۸- ۹ کوارتر سوم را گرفتند.

کوارتر چهارم
سبد اول برای گرگان است و جمشیدی اختلاف را با ۴ امتیاز به ۶ کاهش می‌دهد. هنوز یک دقیقه و نیم از کوارتر نگذشته که شیمیدر ۴ خطایی می‌شود. آن‌ها سرانجام سبد می‌گیرند، ولی ام. جی گرگان را به ۶۰ می‌رساند. جمشیدی در کوارتر چهارم انگار تازه گرم شده، این بار اندوانش کامل نمی‌شود، ولی خود او بازهم با ۲ پرتاب موفق اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد. این بار ران ۱۳ امتیازی گرگان با اوپن شات مظفری کامل می‌شود تا شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت توپ نوید به شکلی عجیب و غریب گل نمی‌شود تا ام. جی و بعد پتی زهر خود را بریزند. ۳ امتیازی به موقع سینا، شیمیدر را به بازی برمی‌گرداند. این ۳ را پتی جواب می‌دهد. پتی ۲ پرتاب آزاد موفق هم دارد. میرزایی در دفاع ۵ خطایی می‌شود، ولی کیوان ریاعی، جانشین او هم موفق است. ۷۸-۷۱ به سود گرگان. آذری پرتاب‌های آزادش را گل می‌کند و رسول فقط یک پرتاب موفق دارد. خطای امینو روی پتی غیرورزشی اعلام می‌شود تا شهرداری گرگان ۸۱ - ۷۲ برنده شود و یک بر صفر پیش بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->