ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پیروزی ذوب‌آهن میان فریاد‌های اعتراض آرزومندی

  • کد خبر: ۱۰۴۳۱۵
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
پیروزی ذوب‌آهن میان فریاد‌های اعتراض آرزومندی
دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و نظم‌آوران سیرجان از دور نخست پلی‌آف نیمه نهایی سوپرلیگ، به نفع اصفهانی ها به پایان رسید.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در حالی ۷۷ - ۷۱ نظم‌آوران سیرجان را شکست داد که علی آرزومندی سرمربی نظم‌آوران در ثانیه‌های به شدت به داوری معترض بود و بازیکنان نظم آوران هم با ژست خاصی ثانیه‌های آخر را سپری کردند.

آغازگران ذوب‌آهن: فرید اصلانی، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه و لشکان خلیل‌نژاد
سرمربی: فرزاد کوهیان

آغازگران نظم‌آوران: محمد شهریان، امیر طاهرخانی، مسعود سلیمانی، نیکولا دراگوویچ و آنتون پونکراشف
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
نیکولا سبد اول را ۳ امتیازی می‌گیرد و سجاد هم سبد اول ذوب را رقم می‌زند. هرچند درخشش مشایخی با ۴ امتیاز دیگر تداوم دارد، اما آنطرف نیکولا و طاهرخانی، موتور خود را زود روشن کردند. آرمان و اصلانی به کمک سجاد می‌روند و دست پونکراشف هم به ۳ امتیازی باز می‌شود. پایان فعل و انفعال کوارتر نخست برتری ۲۴-۲۰ نظم‌آوران سیرجان است.

کوارتر دوم
اندوان طاهرخانی و لی‌آپ مشایخی صحنه‌های آغازین کوارتر دوم است. مرتضوی جواب اندوان سیرجان را می‌دهد تا در ادامه آرمان برتری را به اردوی ذوب بیاورد. نیکولا خیلی زود جبران می‌کند. بازی خوب نیکولا، طاهرخانی، سلیمانی و پونکراشف کفه ترازو را به سود سیرجان سنگین کرده که آرمان با سرسختی توپ زخمی ارسلان را به ثمر می‌رساند و بازربیتر لی‌آپ سجاد مشایخی اختلاف را در پایان نیمه نخست به ۳ کاهش می‌دهد.

کوارتر سوم
آهنگ خوش‌نوای ذوب‌آهن ادامه دارد. نیکولا و دراگویچ موفقند، اما کار خوب ذوبی‌ها ابتدا بازی را در ۴۳ برابر می‌کند و با دو حمله سجاد و آرمان ۴۷-۴۳ برتری با ذوب‌آهن است. پونکراشف اختلاف را به حداقل کاهش می‌دهد. مشایخی پشت خط پرتاب آزاد هم به بازی بدون اشتباهش ادامه می‌دهد. اندوان طاهرخانی، اما بازی را در ۴۹ برابر می‌کند و در ضدحمله‌ای برق‌آسا، دانک پونکراشف پس از مدت‌ها سیرجان را پیش می‌اندازد تا نوبت به فرید اصلانی و ۳ امتیازی مغزی او برسد. ذوب ۵۲-۵۱ پیش می‌افتد. ترن‌اوور نظم‌آوران کافی است تا ریباند حمله آرمان برتری را تثبیت کند. مسعود سلیمانی با پرتاب‌های آزاد اختلاف را به حداقل می‌رساند. پونکراشف دو پرتاب مهم را هدر داد تا سجاد بازهم زهر خود را بریزد. در ضد حمله بعدی ذوب با مشایخی، بلاک شهریان، نیمکت سیرجان را منفجر می‌کند. طاهرخانی هم دو پرتاب آزادش را هدر می‌دهد. هرچند ضد حمله نظم‌آوران با شهریان ثمر می‌دهد، ولی سماجت قلی‌زاده سبد آخر کوارتر را به ذوب می‌بخشد.

کوارتر چهارم
اپن شات ۳ امتیازی شهریان بازی را در ۵۸ مساوی می‌کند و آرمان به کمک شیشه برتری را پس می‌گیرد. خود زنگنه پس از پیش افتادن سیرجان، برتری را با دو پرتاب آزاد پس می‌گیرد. یورش پونکراشف به تساوی در ۶۱ ختم می‌شود. ۳ امتیازی نیکولا، وقت استراحت کوهیان را در پی دارد. تایم کوهیان جواب می‌دهد و ذوب در بازگشت با ۵ امتیاز پیاپی برتری را به خود اختصاص می‌دهد. زیرکی مسعود سلیمانی، بازهم با برتری سیرجان مترادف است. فرید دو پرتاب حیاتی را از دست داد، ولی قلی‌زاده در ضدحمله ۳ امتیازی زد تا این بار آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، اما اندوان اکبری اختلاف را به ۵ افزایش داد و سلیمانی هم ۵ خطایی شد. طاهرخانی اختلاف را به ۳ رساند در ادامه و در لحظات پایانی علی آرزومندی با اعتراض به داوری عرض زمین را پیمود و از میدان خارج شد. ذوبی‌ها پرتاب‌های تکنیکال خود را یکی پس از دیگری گل کردند تا ۷۷ - ۷۱ فاتح میدان شوند.
در پایان بازی هم نیکولا در متن اعتراضات تیمش قرار گرفت و برای ذوبی‌ها رجز می‌خواند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->