صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان با اشاره به اینکه اگر حملات پاکستانی‌ها ادامه یابد از خاک خود دفاع می‌کنیم گفت: مشکلات پیش آمده از راه دپیلماسی حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان که امروز دوشنبه(۲۹ حمل-فروردین) در میدان هوایی بین المللی کابل با رسانه‌ها صحبت می‌کرد گفت: ما با تاکید بر موضع خویش بمباران پاکستانی‌ها را محکوم کرده و آن را چیز بدی می‌دانیم و خواهان این هستیم که دیگر چنین چیزی تکرار نشود و مشکلات پیش آمده از راه دپیلماسی حل شود.

سخنگوی طالبان ادعای مقامات پاکستان مبنی بر حضور طالبان پاکستانی در خاک افغانستان را رد کرده گفت: ما حضور طالبان پاکستانی در خاک افغانستان را تایید نمی‌کنیم و ما به هیچ کسی هم اجازه نمی‌دهیم که از خاک ما علیه کشور دیگر استفاده کنند.

او افزود: اگر درکوه‌ها و ساحات ناهموار خط دیورند مشکلاتی وجود دارد باید مشترکا از طریق گفتگو حل شود نه اینکه بمباران صورت بگیرد.

مجاهد تاکید کرد: اگر حملات پاکستانی‌ها در خاک افغانستان ادامه پیدا کند طبیعی است که از خاک خود دفاع می‌کنیم ولی نمی‌گذاریم که چنین چیزی بار دیگر تکرار شود و باید از راه دیپلماسی راه حل پیدا شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.