صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئال مادرید موفق شد با غلبه بر منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،   تیم فوتبال رئال مادرید در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی برگشت مقابل منچسترسیتی با نتیجه ۱ بر ۰ از تیم حریف عقب بود، با ۲ گل استثنایی رودریگو، یار تعویضی خود موفق شد بازی را به وقت‌های اضافه ببرد و در نیمه نخست وقت‌های تلف شده با هنرنمایی کریم بنزما به سومین گل خود دست یابد تا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این بازی ابتدا محرز تیم منچسترسیتی را از حریف پیش انداخت، اما رئال در مجموع با برتری ۶ بر ۵ پیروز شد و حریف لیورپول در فینال خواهدبود.

در این بازی حساس، ابتدا لاپورت و مودریچ در نهمین دقیقه مسابقه توسط اورساتو، داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند. در ادامه استرلینگ، میلیتائو، کارواخال، والورده و زینچنکو نیز از داور کارت زرد گرفتند.

نکته عجیب این مسابقه تعویض‌های پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بود که محرز و دی بروینه را از زمین بیرون کشید. استرلینگ نیز در این بازی از روی نیمکت کار را دنبال می کرد و در دقایق تلف شده و وقتی سیتی در آستانه حذف شدن بود به میدان رفت. در عوض گرلیشی که در لیگ جزیره هم عملکرد خوبی نداشته، از اواسط نیمه دوم به زمین رفت و چندین موقعیت را از دست داد تا تیمش به راحتی حذف شود.

فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.