گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت و تاریخ بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۰۷۳۲۳
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
  • ۱
ساعت و تاریخ بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا
دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان و در چارچوب مرحله برگشت این مسابقات، رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو باید به مصاف منچسترسیتی برود.  

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، با نتیجه ۴ بر ۳ به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید و حالا باید منتظر ماند و دید که در بازی برگشت هم آیا بنزما، منجی رئال خواهدشد یا نه؟

دنیل ارساتو قضاوت این دیدار را برعهده خواهدداشت. گفتنی است امشب لیورپول موفق شد با غلبه بر ویارئال، به عنوان یکی از دو تیم فینالیست خود را معرفی نماید.

در تیم منچسترسیتی استونز به دلیل مصدومیت غایب است و در آن سو بیل، هازارد، آلابا و گوتیرش غایبان تیم آنجلوتی خواهندبود.

هر ۴ مصاف آخر منچسترسیتی و رئال مادرید با برتری شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->