صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی خمینی، نوه امام خمینی(ره)، گفت: امروز صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را در مراسم سالگرد امام شنیدید. مطالبی که ایشان در مراسم سالگرد امام در این سال‌های متمادی درباره شخصیت و شخص امام گفتند، همه یک منظومه بسیار روشن در تفسیر امام و شناخت امام است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی در مراسمی که در منزل امام خمینی(ره) در نجف برگزار شد، درباره شخصیت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نقطه اعجاب‌برانگیز، خودساختگی شخصیت رهبر انقلاب است و آنچه که باعث می‌شود ما احتراممان به ایشان مضاعف شود، خودساختگی ایشان است.

وی ادامه داد: ایشان ۳۳ سال است که رهبری جامعه را برعهده داشتند. ایشان بعد از امام آمدند و این کشتی را برعهده گرفتند و در این شرایط سخت و دشمنی‌های سهمگین و شرایط فرهنگی و سیاسی مختلف با موفقیت‌هایی این کشتی را به جلو بردند. همه علاقه‌مندان به امام و رهبری در این مدت و خصوصا در ۱۵ سال گذشته با همه وجود به تمجید عملکرد ایشان پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خمینی افزود: نگاه و پیش‌بینی‌های ایشان نسبت به حوادث اقتصادی و سیاسی و مذاکرات خارجی و داخلی محقق شد و این فتح حدود ۱۵ سال است که مورد تکریم و تمجید عشاق امام و انقلاب است. اما ایشان بر این باور هستند در مقایسه با امام رحمةالله فاصله نجومی است. این اعجاب‌برانگیز است و این در اصل برای من تولد یک اعجاب درونی است نسبت به شخصیتی که خودسازی این شخصیت چقدر است. این‌هاست که یک شخصیت را ممتاز می‌کند.

وی ادامه داد: در اطراف خود افرادی داشتیم که با یک صندلی و یک پست مدیریتی شخصیتشان عوض می‌شود. فقط آن دسته از انسان‌هایی که خودسازی کردند، به نقطه‌ای می‌رسند که هرچه به مقام بالاتری برسند و در چشم خلق خدا بزرگ‌تر می‌شوند، در چشم خودشان کوچک‌تر می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.