صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در پی انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه در مناطق زیادی از مشهد، ساکنان این محدوده‌ها به مدت ٩ ساعت با قطعی یا کاهش فشار آب مواجه خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محتشمی روز دوشنبه افزود: خیابان سرخس از ابتدا تا انتها، ضلع شرقی بلوار چمن، حدفاصل چمن ۱ تا ۸۵ و محدوده تحت پوشش شامل بلوارهای شهید رستمی، بلوار مصلی، شیرودی، صدر و بنی هاشم از جمله مناطقی هستند که فردا با قطعی و کاهش فشار آب مواجه هستند.

وی گفت: حد فاصل تقاطع چمن و مصلی تا میدان عدالت، خیابان پروین اعتصامی از ۲ تا ۲۸، خیابان سرخس (شهدای فاطمیون) حدفاصل پنجراه تا میدان شهید عباسپور بلوار وحدت، حد فاصل وحدت ۲ تا وحدت ۲۲ و ابتدای خیابان سرخس از دیگر مناطق هستند.

محتشمی ادامه داد: آب ساکنان مناطق بلوار امت، حد فاصل امت ۶ تا میدان میرزا کوچک خان، بلوار میرزا کوچک خان، حد فاصل میدان میرزا کوچک خان تا بلوار چمن و بلوار چمن، حد فاصل تقاطع میرزاکوچک خان تا چهارراه ولایت نیز فردا قطع خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در بلوار رحیمی حد فاصل پل راه آهن تا بلوار دهقان
خیابان سرخس، خیابان های شهدای تاکسیرانی و خیابان های مشعل، بلوار طبرسی، حد فاصل چهار راه مجلسی تا تقاطع نبوت هم از دیگر مناطقی است که اصلاح شبکه انجام خواهد شد.

محتشمی خاطرنشان کرد: بلوار امت، حدفاصل میدان میرزاکوچک خان تا میدان امت و میدان عسگریه
بلوار مجلسی، حدفاصل طبرسی تا میدان میرزاکوچک خان نیز از دیگر مناطقی است که ساکنان آن با قطعی و کاهش فشار آب مواجه خواهند بود.

وی افزود: قطعی و افت فشار آب در شبکه آبرسانی مناطق مذکور فردا از ساعت ۸ تا ۱۷ ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Bohi
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خداروشکر جای خونه های ما قطع نمشه