صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از دوره بعد در جوایز گرمی، بخش ویدیوگیم هم اضافه خواهد شد و به موسیقی متن برتر یکی از بازی‌های برتر آن سال، جایزه اهدا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - جایزه Grammy می‌خواهد از موسیقی متن بازی‌های برتر تقدیر کند. در دنیای ویدیوگیم آثاری وجود دارند که جدا از کیفیت فنی بسیار بالای خود، در بخش موسیقی نیز بسیار عالی ظاهر می‌شوند و آهنگ‌های به‌خصوص تبدیل به عناصری به یاد ماندنی از آن اثر شده‌اند.

برخی از قطعه‌های ساخته‌شده برای ویدیوگیم حتی به‌راحتی برای افرادی که میانه‌ زیادی با این صنعت ندارند، قابل شناسایی هستند و عده زیادی از شنیدن آن‌ها لذت می‌برند.

 

اضافه‌شدن جایزه موسیقی ویدئوگیم به گرمی، به‌طور قطع اعتبار زیادی به موسیقی ویدیوگیم خواهد بخشید و آثار با کیفیت این حوزه راحت‌تر شناسایی خواهند شد

گرمی به‌تازگی ۵ بخش جدید را به جوایز مراسم خود اضافه کرده است و از سال آینده شاهد حضور آ‌ن‌ها خواهیم بود. در ادامه نام بخش‌های جدید را برای شما عزیزان خواهیم نوشت.

Songwriter of the Year

Best Spoken Word Poetry Album

Alternative Music Performance

Americana Music Performance

Score Soundtrack for Video Games and Interactive Media

 

با اینکه موسیقی آثار دنیای ویدیوگیم از سال آینده بخش مختص به خود را در گرمی خواهد داشت، اما در گذشته آثاری از ویدیوگیم بوده‌اند که موفق به دریافت جایزه گرمی شده‌اند. برای مثال می‌توانیم به کریستوفر تین، آهنگ‌ساز بازی Civilization IV اشاره کنیم که موفق شد در سال ۲۰۱۰ میلادی برای قطعه Baba Yetu جایزه گرمی دریافت کند. آستین وینتوری، آهنگ‌ساز بازی Journey نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی نامزد دریافت جایزه گرمی شد. بااین‌حال جایزه به شخص دیگری رسید.

منبع: زومجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.