صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد از اختصاص تسهیلات صد میلیون ریالی ایساکو کارت به‌منظور خرید لوازم‌یدکی به تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی در این خصوص گفت: در راستای حمایت از تاکسیرانان خدوم در کنار تسهیلات صد تا ۴۰۰ میلیونی بازسازی تاکسی استفاده از تسهیلات ایساکو کارت نیز جهت خرید لوازم‌یدکی درنظرگرفته شده است.

وی افزود: ایساکو کارت تسهیلات خرید لوازم‌یدکی با اعتبار صد میلیون ریال بدون کارمزد و سود و با بازپرداخت ۶ ماهه به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد ب بیان اینکه دریافت این کارت تنها نیاز به ضمانت با یک برگ چک (چک غیر از خود تاکسیران) امکان‌پذیر است، اظهار کرد: در صورت خرید از فروشگاه‌های ایساکو طرف قرارداد تاکسیرانان از ۶ درصد تخفیف بهره‌مند‌می شوند، البته در صورت داشتن معوقه یا چک برگشتی نام تاکسیران از لیست ثبت‌نام خارج خواهد شد.

محبی تصریح کرد: تاکسیرانان می‌توانند لوازم‌یدکی خودرو خود را از فروشگاه‌های ایساکو تهیه یا در صورت تمایل، از خدمات نمایندگی‌ها با همین کارت استفاده کنند.

وی ادامه داد: تاکسیرانان محترم برای دریافت ایساکو کارت باید ابتدا به لینک شرکت ایساکو به آدرس: https://www.isaco.ir/main/?p=۱۲۴۳۳ جهت ثبت‌نام مراجعه و در صورت نداشتن تماس، بعد از یک هفته به یکی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (نزدیک محل سکونت) به‌صورت حضوری مراجعه و جهت رفع اشکال در ثبت‌نام با شماره ۰۲۱۴۴۹۰۷۷۵۴ تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: همچنین تاکسیرانان می‌توانند جهت اطلاع از لیست فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز طرح ایساکو کارت به آدرس، https://taxirani.mashhad.ir (فاهیات–خدمات خودرویی) مراجعه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.