صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در حالی که دنیا منتظر اولین نمایش قسمت دوم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، «آواتار» (Avatar: The way of water)، است، خبر می‌رسد که کامرون ممکن است دو فیلم بعدی این مجموعه را کارگردانی نکند.

شهرآرانیوز - کامرون در مصاحبه‌ای به امپایر گفته است: «فیلم‌های آواتار تمام‌ وقت و انرژی‌ام را می‌گیرند. من آثار هیجان‌انیگز دیگری هم دارم که در حال توسعه آن‌ها هستم. فکر می‌کنم در نهایت با گذشت زمان -نمی‌دانم بعد از قسمت سه یا بعد از قسمت چهار - می‌خواهم کارگردانی این مجموعه را به کسی بسپارم که مورد اعتمادم است. بنابراین می‌توانم دنبال کار‌های موردعلاقه دیگرم بروم.»

کامرون در ادامه گفته است: «هرچه در مجموعه آواتار پیش می‌رفتم هیجان‌زده‌تر می‌شدم. قسمت چهارم چیزی هیجان‌انگیز است که یک پایان خوب رقم می‌زند. واقعا چیز محشری است. امیدوارم بتوانم آن را بسازم. اما بستگی به بازار  و فروش قسمت دوم و سوم هم دارد. فعلا قسمت سوم را آماده داریم. واقعا امیدوارم که بتوانیم چهار و پنج را هم بسازیم زیرا در نهایت یک داستان بزرگ خواهند شد.»

کامرون قبلا رابرت رودریگز را برای هدایت فیلم Alita: Battle Angel انتخاب کرده بود، فیلمی که او مدت‌ها بود می‌خواست از یک رمان گرافیکی بسازد و طرفداران هم امیدوار بودند او آن را کارگردانی کند. اما کامرون در آن زمان بیش از حد مشغول «آواتار» بود و درنهایت فقط به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و همکار نویسنده کنار رودریگرز باقی ماند.

داستان «آواتار: راه آب» یک دهه پس از وقایع فیلم اول می‌گذرد. این فیلم خانواده سالی (جیک، نیتیری و بچه‌هایشان) را دنبال می‌کند و مشکلاتی که آن‌ها دارند، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایشان برای زنده‌ماندن و مصیبت‌هایی که متحمل می‌شوند.

زوئی سالدانیا، سم ورثینگتون، وین دیزل، سیگورنی ویور، کیت وینسلت، میشل یئو، ادی فالکو، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، اونا چاپلین، جامین کلمنت از بازیگران قسمت دوم فیلم «آواتار» هستند.

«آواتار: راه آب» در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سراسر سینما‌های جهان اکران می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.