انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

عنوان کامل «آواتار ۲» جیمز کامرون رسما اعلام شد + زمان انتشار اولین تریلر

  • کد خبر: ۱۰۶۵۶۰
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
عنوان کامل «آواتار ۲» جیمز کامرون رسما اعلام شد + زمان انتشار اولین تریلر
در جریان سینماکان ۲۰۲۲ در لاس وگاس، جیمز کامرون، کارگردان مجموعه «آواتار»، در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که دنباله این فیلم «آواتار: راه آب» نام دارد.

شهرآرانیوز  - پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره طرفداران «آواتار» خبری تازه درباره دنباله این فیلم دریافت کردند.

در جریان رویداد سینماکان ۲۰۲۲ در لاس وگاس، جیمز کامرون کارگردان «آواتار» در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که دنباله این فیلم «آواتار: راه آب» نام دارد.

کامرون درباره وضعیت سالن‌های سینما در بحبوحه همه‌گیری COVID-۱۹ گفت:

«می‌دانم که دو سال اخیر برای سینما‌ها سخت بوده است. فقط می‌خواهم از من بشنوید که من و [تهیه‌کننده جان لاندو] اینجا هستیم تا با شما کار کنیم، شما شرکای ما هستید، و بهترین راه برای انجام این کار ارائه محتوایی است که حتما باید در سینما تجربه شود.»

کامرون تایید کرد که اولین تریلر این فیلم تنها قبل از نمایش «دکتر استرنج ۲» به طور انحصاری در سینما‌ها نمایش داده می‌شود.

تریلر تبلیغاتی این فیلم که به صورت سه بعدی بود، نمایی زیبا از پاندورا به نمایش گذاشت. با این حال، کامرون تأیید کرد که اولین جایی که مخاطبان عمومی می‌توانند تریلر را ببینند، هفته آینده قبل از اکران «دکتر استرنج ۲» و فقط در سالن‌های سینما خواهد بود.

داستان «آواتار ۲» در سیاره خیالی «پاندورا» می‌گذرد و بیشتر آن در اقیانوس‌های این سیاره اتفاق می‌افتد. کامرون فناوری جدیدی را برای فیلمبرداری صحنه‌های زیر آب استفاده کرده که قبلا هرگز وجود نداشته است.

اما سکانس‌های زیر آب همه جادوی فیلم نیستند، زیرا گفته می‌شود سیگورنی ویور ۷۰ ساله در حین فیلمبرداری هربار شش دقیقه نفس خود را زیر آب حبس کرده است. در این فیلم بسیاری از بازیگران اصلی از جمله ویور، سم ورتینگتون و زوئی سالدانا حضور دارند. میشل یئو و کیت وینسلت، هم به‌عنوان بازیگران جدید به این پروژه اضافه شده‌اند.  

نسخه بازسازی‌شده قسمت اول «آواتار» هم در ۲۳ سپتامبر در سینما‌ها اکران می‌شود تا طرفداران را برای دنباله این فیلم آماده کند.

«آواتار ۲» در ۱۶ دسامبر اکران خواهد شد و قسمت سوم در دسامبر ۲۰۲۳ در سینما‌ها روی پرده می‌رود. بعد از این کامرون دو قسمت بعدی این مجموعه را خواهد ساخت.

منبع: ایندی وایر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->