صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرا اسکوچیچ اصرار به ماندن در تیم ملی ایران دارد؟

  • کد خبر: ۱۱۷۰۱۰
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
  • ۱
کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت اسکوچیچ را رد کرد، اما این مربی با وجود فضای موجود همچنان اصرار به ماندن در تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری اسکوچیچ داده و با مربیان ایرانی نیز مذاکراتی داشته است. با کارلوس کی‌روش نیز مذاکراتی شده است. در عین حال سوال این است که دراگان اسکوچیچ چرا همچنان اصرار به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران دارد؟ وقتی هیچ حمایتی از او نمی‌شود و حتی برخی بازیکنان نیز با اسکوچیچ میانه خوبی ندارند چرا او همچنان به ماندن مصر است؟  

تردیدی نیست اسکوچیچ در چنین فضایی به جهت حفظ اعتبار و جایگاه خود هم که شده باید راسا اقدام به کناره گیری از تیم ملی فوتبال ایران کند. بدون شک موفقیت در چنین فضایی هرگز ممکن نخواهد بود و چه بسا با نتایج ضعیف تیم ملی در جام جهانی اسکوچیچ هرآنچه در این ماه‌ها با تیم ملی ایران به دست آورده را به سادگی از کف بدهد و همین اندک اعتبار او در دنیای مربیگری نیز خدشه دار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
برای اینکه نمیدونه ما چقد بد بدرقه ایم ،بعد جام جهانی بدترترم میشیم ،همین حالا بهترته بری،بذر همون قلعه نوییو نکونام ببینیم چه گلی به سر اینا میزنن