نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشان: جلسه با ۶ ملی‌پوش در قطر، اشتباه بود

  • کد خبر: ۱۱۷۱۸۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
درخشان: جلسه با ۶ ملی‌پوش در قطر، اشتباه بود
«حمید درخشان» هم به صف مخالفان برکناری اسکوچیچ پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید درخشان، کاپیتان اسبق تیم‌ملی ایران و پرسپولیس، معتقد است متولیان ورزش و فوتبال ما در حق دراگان اسکوچیچ بی‌معرفتی کرده‌اند. حمید درخشان که در دهه۶۰ ستاره خط میانی تیم‌ملی بوده، یکی از حامیان اسکوچیچ از بدو حضورش روی نیمکت تیم ایران به شمار می‌رود. هافبک پیشین تیم‌ملی دراین‌باره، صحبت‌هایی با خبرورزشی انجام داده است:

به‌نظر شما درباره اتفاقات گذشته تیم‌ملی و اسکوچیچ، مقصر اصلی کیست؟

من نمی‌دانم مقصر کیست، اما می‌دانم جلسه‌گذاشتن وزیر ورزش با شش بازیکن ملی‌پوش در قطر که خود حمید سجادی در مصاحبه‌اش آن را تأیید کرده، اشتباه بوده است. وزیر ورزش یک مملکت که نباید با بازیکن تیم‌ملی جلسه بگذارد!

شاید از آنجایی که دکتر سجادی خودش ورزشکار بوده و روحیه ملی‌پوشان را می‌شناسد، خواسته است که ...

بازهم دلیل خوبی نیست. فدراسیون رئیس یا سرپرست دارد. وزیر ورزش یک مملکت با سرمربی تیم‌ملی هم نباید جلسه بگذارد. وقتی در این سفر آقای میرشاد ماجدی هم حضور داشته است، چرا باید وزیر ورزش‌وجوانان با بازیکن تیم‌ملی جلسه بگذارد؟ این اولین اشتباه بود!

شما فکر می‌کنید همه مشکلات از اینجا ناشی شد؟

نه! من نمی‌گویم مشکلات از اینجا آغاز شد، اما این اجازه را به چند بازیکن ملی‌پوش داد که خود را بزرگ‌تر از سرمربی تیم‌ملی بدانند.

شاید الان برخی فوتبال‌دوستان قدیمی که این مصاحبه شما را بخوانند، با خود بگویند مگر چهارده بازیکن ملی‌پوش تیم‌ملی پس از بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ سئول نامه استعفا به‌خاطر مرحوم دهداری ننوشتند که یکی از آن‌ها هم حمید درخشان بود؟

آن ماجرا خیلی فرق می‌کند. الان دست زنده‌یاد پرویزخان دهداری از دنیا کوتاه است و من نمی‌توانم خیلی مسائل را باز کنم، اما لطفا بروید از سیزده هم‌بازی دیگرم هم بپرسید ماجرا چه بوده است. بی‌احترامی و حرمت‌شکنی‌هایی دیدیم که تصمیم گرفتیم استعفا کنیم و دیدید که بیشتر هم برگشتیم و حتی در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن قهرمان هم شدیم که البته من نبودم.

حالا که گفته می‌شود به‌احتمال ۹۹درصد باید اسکوچیچ را برکنارشده از تیم‌ملی بدانیم.

این دیگر بی‌معرفتی است. شما کجای دنیا دیده‌اید یک سرمربی تیم‌ملی را در فاصله چند ماه به جام‌جهانی درحالی‌که خودش باعث صعود تیم بوده است، کنار بگذارند؟!

یک روز مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۸ لوپتگی از هدایت تیم اسپانیا برکنار شد. به‌خاطر دارید؟!

ماجرا فرق می‌کرد. دلیل این اتفاق و برکناری، مذاکره لوپتگی و توافق برای بستن قرارداد با باشگاه رئال‌مادرید بدون هماهنگی و اطلاع با فدراسیون فوتبال اسپانیا بیان شد. این کار غیرحرفه‌ای بود و به همین دلیل فدراسیون فوتبال اسپانیا او را برکنار کرد.

قبول ندارید که دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی کوچک است؟

چرا کوچک است؟ مگر با همین تیم به جام‌جهانی صعود نکرده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->