صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

موفقیت دوندگان معلول مشهدی در رقابت های قهرمانی کشور

  • کد خبر: ۱۱۸۲۳۵
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
مسوول کمیته دوومیدانی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: دختران و پسران جوان و نوجوان توانیاب استان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور ۱۴ نشان رنگارنگ به دست آوردند که چهار نشان توسط دختران و ۱۰ نشان توسط پسران کسب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، توفیق جوادی افزود: فهیمه ایمانی در پرتاب دیسک نشان طلا و در پرتاب وزنه مقام دوم را به دست آورد و زینب سبیانی هم در پرتاب نیزه نشان طلا و در پرتاب دیسک نشان نقره را از آن خود کرد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران ادامه داد: تیم سه نفره دختران استان با مربیگری محبوبه محمدی در این مسابقات حضور یافته بود.

مسوول کمیته دوومیدانی هیأت ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم دوومیدانی پسران جوان و نوجوان استان نیز که با هدایت محمدرضا صحراگرد در این مسابقات حضور یافته بود، با کسب ۱۰ نشان، شامل چهار طلا، یک نقره و پنج برنز عنوان سوم تیمی این رقابتها را به دست آورد.

جوادی افزود: سجاد شکوری در پرتاب وزنه طلا گرفت، مصطفی ماریان ۲ طلا در پرتاب وزنه و دیسک به دست آورد و امیرعباس کارگران یک طلا و یک برنز در پرتاب دیسک و وزنه کسب کرد.

وی اظهار داشت: کوروش شریعتی در پرتاب وزنه نقره و در پرتاب نیزه نشان برنز گرفت، امیرمحمد کلیدری نشان برنز پرتاب وزنه و مجتبی حشمتی هم در پرتاب دیسک و نیزه ۲ نشان برنز را به دست آوردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.