استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ایران میزبان تورنمنت ورزش‌های زمستانی معلولان خواهد شد

  • کد خبر: ۱۱۷۴۷۶
  • ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
ایران میزبان تورنمنت ورزش‌های زمستانی معلولان خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان از میزبانی ایران در تورنمنت ورزش‌های زمستانی معلولان خبر داد.

علی صمدی جوان| شهرآرانیوز؛ وزیر ورزش و جوانان در حاشیه گردهمایی قهرمانان پاراالمپیک در مشهد با تبریک دهه ولایت گفت: گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان درگذشته پاراالمپیک، نوعی ادای دین به این افتخارآفرینان فقید است. ورزش جانبازان و معلولین الهام بخش است و سبب می‌شود ارزش‌ها را از یاد نبریم. سجادی در ادامه افزود: فلسفه وجودی ورزش جانبازان، ارزشمند است و نکات مهمی با خود دارد. ورزش برای معلولان صرفا جنبه قهرمانی نیست، بلکه عامل پیوستگی اجتماعی هم است. همین اتفاق هم باعث شده تا همیشه شاهد زیباترین صحنه‌های جوانمردی و فتوت در ورزش این عزیزان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهور از ورزش جانبازان و معلولان گفت: از سوی ریاست محترم جمهور حامل درود ایشان هستم. ایشان از حامیان ورزش معلولان هستند و پیگیر مسائل و کار‌ها و اخبار شما هستند. اگر جایی قصوری صورت گرفت از همین جا اعلام می‌کنم با تمام توان برای رقع معضلات و مشکلات شما عزیزان پای کار هستیم و همه برنامه ریزی‌های لازم را هم برای این منظور انجام خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به تلاش ایران برای میزبانی از رقابت‌های ورزشی زمستانی معلولان، از نهایی شدن فرایند میزبانی ایران خبر داد و گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای میزبانی را انجام داده ایم و اتفاقا به نتایج مثبتی هم رسیده ایم و احتمالا میزبان تورنمنت ورزش‌های زمستانی معلولان خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->