واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی تعداد شهروندان مشهدی دارای معلولیت به ۶۰ هزار نفر رسید ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه معلولان | زمان آزمون تغییر کرد واریز مبالغ نامشخص بهزیستی برای معلولان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) سهمیه خراسان رضوی در اولین آزمون استخدامی معلولان سراسر کشور مشخص شد مستمری حق پرستاری فروردین ۱۴۰۳ معلولان همراه با مابه‌التفاوت واریز شد + مبلغ مستمری (۲۷ فروردین) مستمری کمک هزینه لوازم بهداشتی فروردین ۱۴۰۳ معلولان بدون افزایش واریز شد واریز علی‌الحساب کمک‌هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) مستمری فروردین ۱۴۰۳ معلولان با افزایش ۳۰ درصدی واریز شد (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) استقرار بیش از هزار صندوق دریافت فطریه در مشهد | مبالغ فطریه به نیازمندان اختصاص خواهد یافت واریز مستمری فروردین ۱۴۰۳ مددجویان بهزیستی شایعه است | مستمری کمیته امداد واریز شد شمار معلولان ذهنی و اوتیستیک در مشهد به بیش از ۱۶ هزار نفر رسید تفاوت فاحشِ حق پرستاری معلولان و حق پرستاری جانبازان در سال ۱۴۰۳ قدرِ سکوت | مراسم آخرین شب قدر ۱۴۰۳ ویژه ناشنوایان برگزار شد + ویدئو اوتیسم چیست؟ | نگاهی به چالش ها و فعالیت ها در حوزه اوتیسم تجهیز و بهره‌برداری از ۲مرکز جدید آموزش طیف اوتیسم در خراسان رضوی واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشهد به مناسبت روز جهانی اوتیسم آبی رنگ خواهد شد کمک هزینه معیشت ماده ۲۷ معلولان واریز شد (یک فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سوت آغاز بزرگ‌ترین رویداد ورزش شهری معلولان ایران در مشهد مقدس

  • کد خبر: ۱۱۲۰۵۵
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
سوت آغاز بزرگ‌ترین رویداد ورزش شهری معلولان ایران در مشهد مقدس
بوستان ملت مشهد میزبان رویداد بزرگ ویلچررانی ورزشکاران جانباز و معلول بود.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ به‌مناسبت فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) و در آستانه برگزاری جشنواره ورزشی جانبازان و معلولان مشهد، همایش بزرگ ویلچررانی جانبازان و معلولان مشهد در بوستان ملت برگزار شد و ورزشکاران ویلچری رشته‌های مختلف ورزشی در این رویداد همگانی شرکت کردند.

حسین غیاثی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد، باتوجه‌به استقبال خوب ورزشکاران معلول گفت: حدود ۱۰۰ نفر از ورزشکاران علاقه‌مند در این گردهمایی فرهنگی و ورزشی حضور پیدا کردند که مقدمه‌ای بر آغاز بزرگ‌ترین رویداد ورزش شهری معلولان کشور است.

وی ادامه داد: رویکرد شورای اسلامی ششم و مدیریت شهری به‌ویژه شهردار محترم مشهد، حمایت از ورزش معلولان است و به همین منظور، بیش از ۱۲ رشته ورزشی در المپیاد بزرگ ورزشی معلولان شرکت خواهند کرد.

غیاثی خاطرنشان کرد: به‌علت استقبال خوب ورزشکاران از مسابقات جام رمضان و ضرورت معرفی بازیکنان برتر به تیم‌های استانی، از هیئت جانبازان و معلولان درخواست کردیم استعدادیابان خود را به این بازی‌ها بفرستند تا نفرات برگزیده به کمک ورزش ملی بیایند. معتقدیم در سال‌های گذشته نسبت به همشهریان معلول کم‌لطفی فراوانی صورت گرفته است و بنا داریم در این دوره نهایت همکاری و خدمت را برای این ورزشکاران توانا به کار ببریم.

 

 

مسئولیت اجتماعی سپاه در قبال ورزش

رئیس سازمان تربیت‌بدنی سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اهمیت ورزش برای جانبازان و معلولان گفت: موضوع ورزش جانبازان از اهداف اجتماعی مهم ما در تربیت‌بدنی سپاه است و این مسئله را یک مسئولیت اجتماعی گسترده می‌دانیم.

سرهنگ عباس مشمول افزود: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سپاه امام رضا(ع) در امر ورزش، همکاری و هماهنگی با هیئت جانبازان و معلولان بسیار اهمیت دارد و به همین منظور، کمک‌های متقابل در دستورکار ماست و حمایت‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های ما در امسال، استعدادیابی از فرزندان جانبازان گرامی است و با همراهی جامعه ورزش جانبازان و معلولان این امر را محقق خواهیم کرد.

نیازمند همراهی سمن‌های معلولان هستیم

مشاور شهردار مشهد در امور معلولان با اشاره به سیاست مدیریت شهری در ارتباط با معلولان، گفت: رویکرد دوره کنونی بر حمایت گسترده و امیدبخش از ورزش معلولان است و در این راستا تلاش‌های خوبی هم صورت گرفته است.

جواد شکوری افزود: معتقدیم معلولان باید مانند شهروندان غیرمعلول از امکانات ورزشی شهر بهره‌مند شوند و نشاط و تندرستی داشته باشند و به همین علت جشنواره‌های مختلف ورزشی در دستورکار ما قرار دارد.

وی به نقش سمن‌های ویژه معلولان اشاره و خاطرنشان کرد: خواستار آن هستیم که دوستان ما در سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه معلولان به میدان بیایند و ما را کمک کنند. خوش‌حال می‌شویم در برگزاری رویداد‌های ورزشی، میزبانی با سمن‌ها باشد و قطعا مدیریت شهری از حسن همکاری فعالان حقوق معلولان حمایت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->