صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اردوی شش روزه آموزشی‌تشکیلاتی یاوران ولایت که با حضور جمعی از دانش آموزان بسیجی در مشهد برگزار شد به کار خود پایان داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، ظهر امروز در آخرین روز اردوی آموزشی، تشکیلاتی یاوران ولایت گفت: اینکه خداوند رزق بسیجی را به شما داده است باید قدر بدانید. کسانی که در انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند، شاهد معجزاتی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها بوده اند. اگر پای صحبت بزرگان بنشینید خاطرات زیادی بیان می‌شود که می‌تواند عبرت آموز و باعث افزایش تجربه شما باشد.
سیدهاشم غیاثی با اشاره به اینکه پارسایی و پایداری دو مولفه بسیار مهم است، ادامه داد: اگر پارسا باشید، می‌توانید پایداری کنید. ما بریدگانی از امام و انقلاب داریم که در بزنگاه‌ها کم آوردند و پایدار نبودند. آن‌ها از اردوگاه امام و انقلاب جدا شدند و آخر وعاقبت برخی از آن‌ها را هم دیدیم.
وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی گمراه کننده است، دشمن خاکریز‌های جبهه را برداشته و در مدارس گذاشته است. امروزه تشخیص دوست از دشمن سخت است و باید از خودمان مراقبت کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه باید سواد رسانه‌ای خود را در حد اعلاء افزایش دهید ادامه داد: شما می‌توانید هیئت‌های اندیشه ورز ایجا کرده و واحد‌های مطبوع را تعریف و جاری کنید وبا عملکرد مناسب خروجی موفقی خواهید داشت.
غیاثی با بیان اینکه امروز توصیه می‌کنیم به قرآن توجه کنید و درمان درد‌ها را در آن جستجو کنید، گفت: ما زمانی که در فرماندهی میدانی امیدمان قطع می‌شد به امام رضا (ع) توسل کردیم و شاهد بودیم در حداقل زمان ورق برگشت و بچه‌های ما موفق شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.