صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد شدید از عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان اجرایی نشود، پرچمدار استیضاح وزیر آموزش و پرورش خواهم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدغنی نظری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد شدید از نوری وزیر آموزش و پرورش به دلیل عدم اجرای رتبه بندی معلمان گفت: در صورت تعلل بیش از حد در اجرای رتبه بندی معلمان و تضییع حقوق فرهنگیان، بنده پرچمدار استیضاح شما خواهم بود و این کار را به سرانجام می‌رسانم تا افکار عمومی بداند ما محکم پشت قانون ایستاده ایم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تصریح کرد: آیین نامه رتبه بندی معلمان به گونه‌ای تدوین شده که حقوق این قشر زحمتکش تضییع شده، اگر معلمان نبودند، بنده و شما محلی از اعراب نداشتیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت آسفالت و روکش مسیر‌های حوزه انتخابیه خود گفت: علی رغم مکاتبات زیاد، اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است، دولت باید مجلس را در کنار خود بداند تا کار‌ها به سرانجام برسد و وزارت راه اهتمام لازم در اتمام پروژه‌های مسیر‌های خلخال به کوثر را داشته باشد.

نظری بر تکمیل سد‌های معیشتی در منطقه خلخال و کوثر تاکید کرد و گفت: ۱۲ سد معیشتی در این منطقه باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.