وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان درباره پرداخت پاداش و سنوات پایان خدمت کارکنان بازنشسته وزارت خانه‌ها

  • کد خبر: ۱۱۸۷۳۹
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
تذکر نمایندگان درباره پرداخت پاداش و سنوات پایان خدمت کارکنان بازنشسته وزارت خانه‌ها
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درباره ضرورت پرداخت پاداش و سنوات پایان خدمت کارکنان بازنشسته وزارتخانه‌ها را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت افزایش توجه به فعالان کسب و کار‌های اینترنتی در مناطق کمتر برخوردار.

- تذکر سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم نظارت بر اجرای فرایند‌های نرخ‌گذاری بلیت هواپیما.

- تذکر جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری: ضرورت تعیین تکلیف صدور مجوز مجتمع‌های بین راهی.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب به وزیر راه و شهرسازی:لزوم سرعت بخشیدن به طرح‌های مسکن‌های ملی و جلوگیری از افزایش قیمت تمام شده و سهم آورده برای مردم.

- تذکر سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت عمل به وعده‌های رفع مشکلات گمرک و گیت‌های منطقه آزاد اروند و سفر لنج‌های تجاری آبادان.

- تذکر احمد راستینه هفشجانی وزیر شهرکرد، بن وسامان و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و رفع اشکالات آیین‌نامه اجرایی تدوین شده.

- تذکر محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان.

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات مساکن روستایی توسط سازمان برنامه و بودجه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار به رئیس جمهور: لزوم بررسی و ارسال لایحه اصلاحی جهت تصحیح حقوق و مزایای بازنشستگانی که به صورت غیرارادی مشمول تعدیل نیرو شده و با بیمه بیکاری بازنشسته شدند.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در کنار گذاشتن نیرو‌های متخصص و کارشناس در وزارتخانه.

- تذکر سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان از رئیس جمهور: لزوم تسریع در ابلاغ مصوبات شورا‌ها و دستگاه‌های اجرایی.

- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و نوسازی خانه‌های روستایی.

- تذکر احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت پاداش و سنوات پایان خدمت کارکنان بازنشسته وزارتخانه‌ها.

- تذکر ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل قانون جامع معلولان.

- تذکر مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در روند اصلاح و به روزرسانی شاخص‌های مناطق محروم و سهم هر استان از اعتبارات بند (ط) ماده (۳۲) قانون احکام دائمی کشور.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم واریز یارانه نقدی به حساب همه سرپرستان خانوار تا زمان راستی آزمایی دقیق و صحیح پایگاه‌های اطلاعاتی

- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم رعایت عدالت در اعلام اراضی مناسب برای انبوه سازی مسکن به محدوده شهری به خصوص در شهر‌هایی مانند نیشابور

- تذکر سارا فلاحی نماینده ایلام به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم بازنگری در قطع همکاری دانشکده‌های علوم پزشکی با پرستاران و نیرو‌های طرحی فعال در ایام کرونا.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->