صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش‌دبستانی‌ها را هرچه سریع‌تر پیگیری کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: چه نظارتی بر سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان و کارخانجاتی دارید که قیمت محصولات را افزایش داده و اینگونه به جان مردم افتاده اند؟ گزارشی از برخورد‌های شما به گوش نمی‌رسد.

نماینده مردم دستی و تنگستان در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی‌ها و... شد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن بستر لازم برای صادرات محصولات مازاد منطقه دشتی و تنگستان مانند گوجه فرنگی، خرما، هندوانه و تنباکو اقدامات جدی صورت دهید. همچنین اجرای بیمه صیادان ضرورت دارد.

کرمی ضمن تاکید بر توجه جدی به معیشت بازنشستگان و جدی گرفتن درخواست آن‌ها مبنی بر همترازی حقوق گفت: برای قانون ساماندهی مبادلات مرزی و تجارت مرزنشینی، اقدامات جدی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت گفت: چه برنامه‌ای برای فعال کردن منطقه پارس شمالی در تنگستان دارید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.