صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تلاش می شود هرچه زودتر مطالبات گندم کاران پرداخت و تسویه شود،گفت: تا پایان هفته دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر به حساب کشاورزان گندم کار بابت فروش محصول خود در طرح خرید تضمینی واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک گلخانه سبزی و صیفی جات در بویین زهرا افزود: پنج هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران طی ۲ روز گذشته پرداخت شده و میزان مطالبات به کشاورزان گندم کار به ۱۴ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در دولت و همت کشاورزان امسال شرایط خوبی نسبت به سال گذشته در زمینه خرید و ذخیره سازی محصول استراتژیک گندم داشتیم.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به اهمیت صادرات محصولات کشاورزی و ضرورت ارتقا در این حوزه،گفت: پس از مردمی سازی یارانه ها عوارض صادرات محصولاتی مانند طیور و شیرخشک صفر شده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیل وزارت جهاد کشاورزی برای صادرات انواع محصولات،گفت: در این راستا شیوه نامه صادرات دام زنده هفته آینده اعلام خواهد شد.

ساداتی نژاد اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده صادرات دام زنده خللی در بازار ایجاد نخواهد کرد و از آنجا که صادرات از سوی اتحادیه ها انجام می شود، تعهدات لازم برای کنترل بازار و تامین نیاز داخل پیش بینی شده است.

در این مراسم گلخانه سبزی و صیفی جات با ظرفیت حدود هزار تن و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی با اشتغالزایی برای ۲۸ نفر به مناسبت هفته دولت در شهرستان بویین زهرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.