صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مه‌گرفتگی گسترده در اکثر نقاط خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۳۰۷
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امشب پدیده مه‌گرفتگی و کاهش‌دید را به طور گسترده در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا آهنگرزاده، اظهار کرد: در ۲۴ ساعته گذشته در اکثر نقاط استان، بارندگی بوده و بیشترین بارندگی در بین ایستگاه‌های اصلی ما، گلمکان و چناران با ۸.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه «میزان بارش در ایستگاه فرودگاه ۵.۲ میلی‌متر بوده است»، ادامه داد: بیشترین بارش در سطح شهر مشهد در دانشگاه فردوسی با ۷.۷ میلی‌متر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، عنوان کرد: در ۲۴ ساعته گذشته بیشترین دمای استان با ۱۴ درجه سانتیگراد متعلق به سرخس بوده کمترین دما را کوهسرخ کاشمر با صفر درجه سانتی گراد داشته است.

آهنگرزاده با اشاره به اینکه «بیشترین وزش باد ۵۰ کیلومتر بر ساعت برای بردسکن بوده است»، بیان کرد: امروز برای استان، کاهش دما را پیش‌بینی کرده‌ایم. امروز ادامه بارش برف و باران را به صورت پراکنده در مناطق شرقی و جنوبی استان خواهیم داشت که در برخی نقاط توأم با مه و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم که از اواخر وقت امشب، بارش‌ها در استان تمام خواهد شد و از فردا نیز استقرار جو پایدار را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برای امشب نیز پدیده مه و کاهش‌دید را به طور گسترده در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

آهنگرزاده با بیان اینکه «امشب روند کاهش دما در استان ادامه خواهد داشت»، تاکید کرد: از فردا، روند افزایش دمای روزانه را در استان پیش‌بینی کرده‌ایم. دمای شبانه استان امشب از شب گذشته، کمتر خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.