صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست‌های محوری دوره ششم مدیریت شهری، ایجاد توازن در شهر مشهد در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و کالبدی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام منصوریان، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام این خبر که بلوار بصیرت امروز بازگشایی می‌شود گفت: یکی از سیاست‌های محوری دوره ششم مدیریت شهری، ایجاد توازن در شهر مشهد در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و کالبدی است.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، در حوزه کالبدی، امروز مرقد منور امام هشتم که در اصل به مثابه دحوالارض این شهر است، در کانون جغرافیایی آن نیست و اگر مشهد با این روند فعلی توسعه یابد، در آینده نزدیک شاهد شهری خواهیم بود که در یکی از محلات حاشیه آن گنبدی طلایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: در این دوره مصمم هستیم با همکاری دولت و آستان قدس رضوی، مشهد را متوازن کنیم و الزام این کار توسعه به شرق است. گام نخست آن به مدد الهی و عنایت تولیت آستان قدس رضوی برداشت شد و ۳۳ هکتار از اراضی متعلق به آستان قدس رضوی در شرق مشهد ساماندهی می‌شود.

حجت الاسلام منصوریان تصریح کرد: بلوار بصیرت که امروز بازگشایی و افتتاح می‌شود نقش کلیدی در حل مشکلات آن محدوده دارد و می‌تواند پیشرانی خوب برای توسعه اقتصادی شهرک شهید رجایی باشد. از مجموعه دست اندرکاران پروژه که ظرف مدت کوتاهی توانستند این هدیه را تقدیم مردم کنند، ممنونم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.