صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی قله زو گفت: هرساله طرح تشدید بازرسی در ایام پایانی ماه صفر و آغاز سال تحصیلی جدید توسط بازرسان سازمان صمت در مشهد و سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود و هدف از این طرح نظارت بر قیمت نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و امور خدماتی مثل حمل و نقل مسافردرون و برون شهری و ... است.

وی افزود: این طرح باحضور بیش از ۱۰۰ اکیپ با همکاری بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و ... به صورت یکپارچه در استان از ۱۵ شهریور ماه آغاز و تا تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تشرف زائران در دهه پایانی صفر در شهر مقدس مشهد، ۵ پایگاه ثابت در چهار محور اصلی منتحی به حرم مطهر امام رضا (ع) و یک پایگاه در پایانه مسافربری و ۴۰ اکیپ برای بازرسی در سطح شهر برنامه ریزی و بکارگیری شده است تا زائران بتوانند به صورت مستقیم به بازرسان دسترسی داشته باشند و شکایات در اسرع وقت رسیدگی گردد.

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد:در طرح نظارتی امسال بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر از واحد‌های صنفی و مراکز خدماتی بازدید بعمل می‌آورند و در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با واحد متخلف برخورد نمایند.

بیاتی خاطرنشان کرد: در این طرح، کالا‌هایی نظیر نان، گوشت مرغ، تخم مرغ، صیفی جات که بیشترین نیاز زائران و مجاوران را به خود اختصاص می‌دهد در اولویت نظارت قرار دارد، همچنین رصد از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌ها نیز در دستور کار گشت‌های نظارتی قرار دارد؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.


وی تاکید کرد: با توجه به عدم بازدارندگی جرائم نقدی با اصلاح قانون تعزیرات حکومتی و تشدید مجازات‌هایی که برای متخلفان مصوب و ابلاغ شد، صرفا جریمه نقدی لحاظ نمی‌شود بلکه بحث پلمب و نصب پرده در محل واحد صنفی هم اضافه شده است.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.