صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اشتغال ۶۰ هزار نفر در حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۵۳۳
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تاثیرگذاری این بخش در حوزه اشتغال گفت: ۶۰ هزار نفر به طور مستقیم در بخش حمل و نقل جاده‌ای این استان اشتغال دارند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ جواد وحدتی‌فرد روز شنبه در همایش حمل و نقل رانندگان و راهداری در سبزوار افزود: ۳۲ هزار وسیله نقلیه فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی وجود دارد.
وی با اشاره به رونق اشتغال در بخش حمل ونقل جاده‌ای اضافه کرد: حدود ۸۵ درصد حمل نقل کشور، جا به جایی بار و مسافر از طریق جاده صورت می‌گیرد و هشت درصد ارزش افزوده کشور در این بخش است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به طور میانگین روزانه ۶ هزار برگ بارنامه در این استان صادر می‌شود که این میزان در ایام مختلف سال تغییر می‌کند.
وحدتی فرد افزود: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان هر چند از استاندارد‌های لازم برخوردار است، اما افزایش میانگین عمر ناوگان هزینه استهلاک و مصرف سوخت را افزایش داده است.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.