گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت علت اصلی گرانی گوشت و مرغ، نبود پیش‌بینی در واردات نهاده‌های دامی است قیمت طلا در بازار‌های جهانی امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد
سرخط خبرها

اعتبارات پاسخ‌گوی مرمت جاده‌های خراسان رضوی نیست

  • کد خبر: ۴۴۶۸۱
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
اعتبارات پاسخ‌گوی مرمت جاده‌های خراسان رضوی نیست
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با‌توجه‌به کاهش شدید اعتبارات در سال‌های گذشته، متأسفانه روکش راه‌ها به‌موقع انجام نشده و شاهد خرابی در راه‌های استان هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رجایی در خصوص میزان آسفالته بودن راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در مجموع دارای ۲۰ هزار و ۵۸۳ کیلومتر راه است که ۶۴۳۱ کیلومتر آن راه بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است. از این میزان ۸۱ درصد از راه‌های شهری و ۵۴ درصد از راه‌های روستایی استان که در مجموع ۶۳ درصد راه‌های خراسان رضوی را شامل می‌شود، آسفالت شده است. با توجه به ابلاغ اعتبارات، احداث و روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی به مرور در برنامه کاری قرار خواهد گرفت و هر سال به تناسب اعتبارات آسفالت راه‌ها انجام می‌شود.

 

وی در خصوص میزان اعتبارات راهداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کل اعتبار نگهداری راه‌های خراسان رضوی از محل طرح ملی و استانی ۱۷۸۲ میلیارد ریال است که با توجه به طول راه‌ها و خرابی‌های موجود قطعا جوابگوی هزینه‌های تعمیرات و نگهداری نیست. بر اساس استاندارد جهانی دو تا چهار درصد هزینه ساخت هر راه باید صرف نگهداری آن شود؛ در صورتی که حداقل اعتبار لازم برای هزینه‌های نگهداری راه‌های خراسان رضوی ۶۱۷۵ میلیارد ریال است تا بتوان آن را به طور مستمر و به نحو مطلوب نگهداری و مرمت کرد.

 

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به میزان خسارات سیل به جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ بر اثر سیل حدود ۶۰۰  میلیارد ریال به راه‌های شهرستان‌های فریمان، کلات، درگز، بردسکن، سبزوار و ابنیه فنی خسارت وارد شده که گزارش خرابی‌ها به طور مستمر به استانداری و مدیریت بحران استان ارسال شده است.

 

رجایی در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر با انجام عملیات راهداری امانی تا حدی نسبت به ترمیم و خرابی راه‌ها اقدام شده است. هم‌اکنون این اداره دارای بیش از ۴۷ قرارداد برای روکش آسفالت به مبلغ ۲۶۵۰ میلیارد ریال بوده که از این طریق عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، به خصوص در راه‌های شریانی استان، در حال انجام است.

 

وی با اشاره به وضعیت تامین قیر مورد نیاز اداره کل راهداری خراسان رضوی در سال جاری عنوان کرد: تامین قیر جهت پروژه‌های پیمانی و امانی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور صورت می‌گیرد که بر اساس سهیمه تعیین شده، قیر بر مبنای قراردادها میان پیمانکاران توزیع می‌شود. با توجه به افزایش قیمت قیر قطعا سهمیه خراسان رضوی کاهش خواهد یافت. از ابتدای سال جاری حدود ۲۰ میلیارد تومان جهت خرید قیر به اداره راهداری خراسان رضوی اختصاص داده شده است.

 

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->