صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از برگزاری ۷۰ جلسه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی مانند سال‌های قبل در استان خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، سید امیر مرتضوی با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۷۰ جلسه انتخاباتی در قالب این ستاد‌ها داشته‌ایم که خروجی آن ۲۹۷ مصوبه بوه است.
وی گفت: حوزه‌های انتخاباتی را به حساس، نیمه حساس و عادی تقسیم شده که براساس شاخص‌ها برای این حوزه‌ها برنامه ریزی‌های متفاوتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: جلسات منطقه‌ای مشترکی برای وحدت رویه در حوزه‌های انتخاباتی هر منطقه برگزار شود.
وی یادآور شد: تشکیل کمیته فضای مجازی زیر مجموعه ستاد استان و تشکیل کمیته فرعی در سازمان‌های مختلف برای پیشگیری درون سازمانی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: تا کنون در خصوص انتخابات دو پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده که هر دو مورد در شهرستان‌هابوده است. استفاده از عناوین علمی غیر مجاز و سو استفاده از نهاد‌های حمایتی موضوع این مرونده‌ها بوده است.
معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: سامانه سجام ۴ هزار نفر عضو دارد که یکی از ماموریت‌های این سامانه حوزه انتخابات است.
مرتضوی اذعان داشت: شهروندان می‌توانند جرائم انتخاباتی را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.
وی ادامه داد: پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها از ۵ سال گذشته برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی با هدف ارتقا آموزش و کسب و کار اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: خراسان رضوی یکی از مناطق محوری است که وظیفه مدیریت و هماهنگی ۹ استان را برای شرکت در این جشنواره ملی برعهده دارد.
خبرنگار: ملیحه فلاح
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.