صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چمران: آتش نشانان در صف اول خدمت هستند

  • کد خبر: ۱۲۷۵۷۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
رئیس شورای شهر تهران گفت: خدمت به مردم، کار شایسته‌ای است که هیچگاه فراموش نخواهد شد، آتش‌نشانان عزیز افرادی هستند که در صف اول خدمت قرار گرفتند.

به گزارش شهر آرانیوز، مهدی چمران در آیین بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی (شهید نوروزی) که با حضور شهردار و فرماندار مشهد و برخی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم، کار شایسته‌ای است که هیچگاه فراموش نخواهد شد، همه ما، تلاش و حرکتمان به این خاطر است که بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم؛ آتش‌نشانان عزیز افرادی هستند که در صف اول خدمت قرار گرفتند و در مواقع خطر و مشکل، جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا جان دیگران رو از خطر برهاند؛ همین امر جایگاه آنان را در نزد خداوند و مردم، بالا، بزرگ و ارزشمند کرده است.

وی ادامه داد: این‌ها افرادی که هستند که توان و آمادگی خودشان را برای خدمت به خلق به کار می‌برند، نیرو‌های آتش‌نشانی در کشور و در شهر مشهد هم فعالیت خوبی دارند و امیدوارم با مدیریت مسئولین و مدیریت شهرداری، خدمات ویژه خودشان را به مردم ارائه بدهند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: آمادگی هر شهری را با چند چیز میتوان بررسی کرد که یکی از این آمادگی‌ها، سازمان آتش‌نشانی است، این سازمان در بحران‌ها و شرایط مختلف وارد عرصه شده و کار عملیاتی جدی انجام می‌دهد، عملیاتی که به ثانیه‌ها ارتباط دارد.

چمران بیان کرد: شهرمشهد که چشم و چراغ کشور ما است، توانسته به خوبی نشان دهد که آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌ها داشته و دارد، من نیز امیدوارم همان‌گونه که در بسیاری از مسائل پیشتاز و پیشگام است، در زمینه آتش‌نشانی هم به برکت حضرت رضا علیه‌السلام و همچنین با تلاش و فداکاری شما پیشگام خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.