صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید کامیاب از آماده بهره برداری شدن اورژانس متمرکز این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر کار تجهیز این اورژانس به اتمام رسیده و مراحل پیش راه اندازی آن آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مسعود خانی اظهار کرد: اورژانس جدید بیمارستان شهید کامیاب در مساحت یک هزار و ۳۶۷ مترمربع و زیر بنای ۴ هزار و ۵۷۹ متر مربع در ضلع جنوب شرقی بیمارستان شهید کامیاب در سه و نیم طبقه و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ساخته شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بستری بیمار به طور آزمایشی در این بخش آغاز شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه گام موثری در خدمات رسانی به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و رسیدگی مطلوب به مراجعین سوانح برداشته می‌شود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب اظهار کرد: این اورژانس با ظرفیت ۱۵ تخت و یک اتاق عمل و راه اندازی یک دستگاه رادیولوژی و ۱۲ تخت آی سی یو تروما و بخش سوانح با ظرفیت ۳۰ تخت آماده ارائه خدمت به بیماران شده است.

دکتر خانی با تاکید براینکه طبقه منهای یک، شامل موتور خانه، اتاق برق، مجموعه اکسیژن ساز مرکزی و ساکشن و رختکن آقایان و خانم‌ها است، ادامه داد: طبقه همکف نیز شامل واحد تصویربرداری اورژانس، پذیرش و ترخیص بیماران سرپایی و اورژانس و بخش بستری موقت با ظرفیت ۱۷ تخت بستری، اتاق عمل سرپایی، گچگیری، ریکاوری و اتاق استراحت پرسنل است.

دکتر خانی افزود: طبقه مثبت یک مجهز به یک بخش ICU به ظرفیت ۱۲تخت و بخش سوانح خانم‌ها و اقایان هرکدام با ظرفیت ۱۷ تخت بستری و مجموع ۳۴ تخت جهت بیماران بستری کمتر از ۲۴ ساعت بستری است.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب بیان کرد: طبقه مثبت دو نیز مجهز به یک بخش ICU به ظرفیت ۱۰تخت و آزمایشگاه مرکزی بیمارستان و پاویون پزشکان و دستیاران مقیم با امکانات مربوطه است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.