صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آویژه در مشهد حریف کاله نشد

  • کد خبر: ۱۲۸۴۱۶
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
آویژه صنعت پارسا در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال شکست خورد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مغلوب شد. تنها نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها عصر پنجشنبه ۱۴، مهر در سالن سجاد مشهد به مصاف کاله مازندران رفت و در نهایت با نتیجه ۸۲ بر ۷۳ شکست خورد.

مشهدی‌ها در کوارتر اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۶ به برتری رسیدند تا با اختلاف ۱۰ امتیازی در پایان نیمه نخست حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده باشند، اما در کوارتر سوم تیم مازنی با برتری ۲۴ بر ۱۴ ورق را به سود خود بازگرداند. در نهایت شاگردان آرزومندیان با برتری ۲۲ بر ۱۶ در کوارتر چهارم بازی را به سود خود به پایان رساندند.

اخراج علی آرزوندی، سرمربی کاله مازندران در پایان نیمه نخست به دلیل اعتراض به داوری و درگیری لفظی بازیکنان هر دو تیم در پایان این دیدار از حواشی این بازی بود.

شاگردان سرجان ایوانوویچ با کسب دومین شکست خود ۴ امتیازی باقی ماند. آویژه پارسا در هفته گذشته مقابل شهرداری گرگان نیز شکست خورده بود.

نماینده خراسان رضوی در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دوشنبه ۱۸ مهر در مشهد پذیرای توفارقان آذرشهر خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.