صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازسازی ۴ پارکینگ با ظرفیت ۲۳۰ خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۹۰۷۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: درحال حاضر چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۳۰ خودرو بازسازی و اورهال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید خلیل منبتی در حاشیه بازدید از ایستگاه بایدو و پارکینگ آزادی، اظهار کرد: در حال حاضر چهار نقطه برای پارکینگ آماده بهره‌برداری است که دارای ۲۰۰ جای پارک بوده و سعی می‌کنیم در نقاطی که فضا وجود ندارد، از پارکینگ‌های طبقانی استفاده کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه این پارکینگ‌ها نیاز‌های محلی را برطرف می‌کند افزود: برخی از خانواده‌ها دارای چند خودرو شخصی هستند و جای پارک کافی در اختیار ندارند لذا می‌توانند از این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین مکان تردد خودرو مربوط به حرم‌مطهر امام‌رضا (ع) است و اگر یک میلیون جای پارک ایجاد کنیم، بازهم کافی نیست لذا باید برای کاهش ترافیک از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنیم.

منبتی خاطرنشان کرد: از مجموع پارکینگ‌های مکانیزه که عملیات بهره‌برداری آن متوقف شده، چهار پارکینگ اورهال شده، پارکینگ امامت با ظرفت ۴۰ فضای پارک، پارکینگ امام رضا ۹ با ۱۴۰ فضای پارک، پارکینگ پیام با ۳۲ فضای پارک و پارکینگ خیام با ۱۶ فضای پارک عملیات فنی آن که شامل موضوعات الکتریکال، مکانیکال، اطفا حریق، آتش نشانی و... برطرف شده و منتظر تایید نهایی سازمان آتش‌نشانی هستیم تا امنیت شهروندان مشهد تضمین شود.

وی با بیان اینکه پیمکانکار موظف است پنج سال خدمات گارانتی و ۱۰ سال خدمات وارانتی را تامین کند، اضافه کرد: واحد‌هایی برای تعمیرات دوچرخه وجود دارد که به بررسی کامل دوچرخه می‌پردازد و امیدواریم شرایط خوبی برای ما و مردم فراهم شود تا کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنیم و به وسیله نقلیه عمومی روی بیاوریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.