سازمان مپ مشهد با تحول کیفی، بوروکراسی اداری را ۵۰ درصد کاهش داد تحقق ۵۰ درصدی درآمد‌های شهرداری مشهد در حوزه درآمد‌های عمومی و املاک تداوم اجرای پروژه‌های شهری در مشهد با وجود محدودیت‌های اقتصادی قیمت امروز پول افغانی (۱۸ آبان ۱۴۰۴) ضرورت بازتعریف کیفیت در مدیریت شهری مشهد قلندرشریف: شهرداری با روش‌های جدید درآمدی و مدیریت املاک، به‌دنبال حل مشکلات مالی شهری است توسعه ۷۰۰ کیلومتری زیرساخت فیبر نوری در مشهد طی شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ دبیرکل سابق ناتو: خروج آمریکا از افغانستان بزرگ‌ترین شکست ناتو است افزایش آلودگی هوا در مشهد | شاخص به ۱۲۰ رسید و برخی مناطق در وضعیت هشدار (یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۴) هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۱۸ آبان ۱۴۰۴) آیا آب در مشهد هم جیره‌بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس ۳ ایستگاه شارژ خودروی برقی در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد منصوریان: شورای شهر مشهد در حوزه فرهنگی تحول بنیادین ایجاد کرد | رویکرد‌ میدانی و ارتباط‌محور ویژگی کار شورا بوده است هزینه سالانه ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای رفت و روب، پاکیزگی و مدیریت پسماند بهره‌برداری از بوستان بانوان آفتاب مشهد، تا پایان آذرماه ۱۴۰۴ عراق در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان وارد سکوت انتخاباتی شد موحدیان: شورای ششم ارتقای کیفیت زیست شهری را به عنوان هدف کلیدی دنبال می‌کند واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به ردّ نام‌گذاری ۱۰ دی به نام «روز ملی مشهد» | این طرح بازنگری و اصلاح می‌شود روز‌های انگشت‌شمار هوای پاک مشهد | از ابتدای سال ۱۴۰۴، فقط ۷ روز پاک بوده است
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی به زائران رضوی؛ تجلی اراده مدیریت شهری مشهد

  • کد خبر: ۱۲۹۰۰۹
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
خدمت‌رسانی به زائران رضوی؛ تجلی اراده مدیریت شهری مشهد
در نشست کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر از ارکان معاونت حمل‌ونقل شهرداری قدردانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از حوزه‌های اصلی شهرداری مشهد در خدمت رسانی به زائران به ویژه خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر، بی شک حوزه حمل ونقل بود. این حوزه با بسیج کردن همه امکانات و نیرو‌های خود در بخش مترویی، اتوبوس رانی و تاکسی رانی سبب شد رفت وآمد زائران در این روز‌ها حتی در زمان محدودیت‌های سنگین ترافیکی به آسانی انجام شود. ازاین رو، در جلسه دیروز کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به واسطه این زحمات از معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت ها، مدیران کل و همه زیرمجموعه‌های این حوزه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر، رئیس شورای اسلامی شهر و عضو کمیسیون عمران، حمل ‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در این جلسه با قدردانی از عملکرد شایسته شهرداری مشهد در روز‌های پایانی ماه صفر، اظهار کرد: درحالی که شاهد حضور میلیونی و اوج سفر‌ها هستیم، معمولا دستگاه‌ها عملکردی عالی ندارند و سقف ارزیابی‌ها را می ‎توان به تراز «خیلی خوب» نسبت داد.

حسن موحدیان افزود: یکی از نکات مهم درباره روز‌های خاص و مناسبت‌های ملی و مذهبی که زائران میلیونی در مشهدالرضا (ع) حضور دارند، دوری کردن از خلط مأموریت هاست. هر دستگاه و سازمان باید مسئولیت و رسالت‌های تعریف شده خودش را انجام دهد.

خدمت رسانی دهه پایانی صفر بیانگر ظرفیت‌های نهفته مدیریت شهری بود

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه هم بستگی ویژه‌ای را در نهاد‌های مختلف به ویژه شهرداری برای خدمت رسانی به زوار امام رضا (ع) در روز‌های پایانی ماه صفر شاهد بودیم، اظهار کرد: عملکرد شهرداری مشهد دراین زمینه درخشان بود و از ارکان مختلف مدیریت شهری قدردانی می‌کنیم.
ایمان فرهمندی گفت: یکی از نقاط عطف عملکردی مدیریت شهری در این روزها، بهره گیری از اقدامات ابتکاری و جدید بود؛ فعالیت‌هایی که نخستین بار شاهد اجراشدن آن‌ها بودیم.

عملکرد مدیریت شهری در دهه پایانی ماه صفر درخور تحسین بود

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه ضمن قدردانی از این اقدامات، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت‌های بخش‌های مختلف مدیریت شهری در روز‌های پایانی ماه صفر، بسیار عالی بود و  شایسته تحسین است.
سیدابراهیم علیزاده افزود: البته پیش بینی‌ها و برآورد‌ها درباره حضور بسیار بیشتر زائران در مشهدالرضا (ع)، هم زمان با روز‌های پایانی ماه صفر محقق نشد و ظرفیت‌های اسکان اضطراری متعددی که در نظر گرفته بودیم، بی استفاده ماند.

تجلی اراده مدیریت شهری

همچنین عضو دیگر کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، همدلی و عزم مدیریت شهری برای خدمت به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر را نکته‌ای بسیار ارزشمند دانست و گفت: خدمت رسانی در این روز‌ها نشان داد که اگر شهرداری، شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری مشهد اراده‌ای بر انجام کاری داشته باشند، بی‌گمان آن را به ثمر خواهند رساند.
مجید دبیریان اقدامات مدیریت شهری در این روز‌ها را مانور بسیار خوبی برای بازه‌های زمانی خواند که میزبان میلیون‌ها زائر امام مهربانی‌ها هستیم.

بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی

حسن کریمدادی، دیگر عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، هم در این نشست با تأکید بر لزوم بهره گیری از تجارب و نقاط ضعف و قوت خدمت رسانی به  زائران دهه پایانی ماه صفر افزود: با تحمیل هزینه‌های مازاد و غیرضروری به مدیریت شهری مخالفیم و برای ارائه خدمت به زوار باید از ظرفیت‌های مردمی و زیرساخت‌های متعلق به شهرداری بهره بگیریم. تجلی ارزشمندی از این نحوه خدمت رسانی و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی را در روز‌های پایانی ماه صفر در منطقه ثامن شاهد بودیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->