صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شماری از بانوان ایرانی با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران به عیادت مجروحان حادثه تروریستی آموزشگاه «کاج» کابل رفته و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به دنبال انتقال مجروحان حادثه تروریستی غرب کابل به جمهوری اسلامی، شماری از دختران و زنان ایرانی با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران به عیادت آنان رفته و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

در این ملاقات که در فضایی صمیمانه برگزار شد، بانوان ایرانی با تقدیم قرآن کریم، شاخه گل و هدیه از میهمانان افغانستانی خود به گرمی دلجویی کرده و با آن‌ها ابراز همدلی و غم‌شریکی نمودند.

دانش‌پژوهان افغانستانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی دولت جمهوری اسلامی و سفارت ایران در کابل، بانیان این حادثه را آمریکا و گروه تروریستی داعش، خوانده و از همت بلند خود برای پیمودن راه هم‌صنفی‌های شهید خود و تلاش مضاعف در مسیر کسب دانایی و علم‌آموزی سخن گفتند.

صبح روز جمعه آموزشگاه کاج هشت مهرماه دو عامل انتحاری داعش با حمله به مرکز آموزشی کاج در دشت برچی کابل دانش آموزان را هدف قرار دادند.

در این حمله تروریستی ۵۴ دانش آموز شیعه شهید و ۱۱۰ تن دیگر زخمی شدند. بیشتر جان باختگان این رویداد دختران زیر ۲۰ سال بودند.

منبع: yjc

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.