افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند
سرخط خبرها

یادبود شهدای آموزشگاه کاج در مشهد مقدس برگزار شد

  • کد خبر: ۱۲۸۴۵۱
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
یادبود شهدای آموزشگاه کاج در مشهد مقدس برگزار شد
همایش تبیین جایگاه واقعی زن با عنوان همایش «پاره های گل» از سوی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) و با مشارکت نهادهای حوزوی به مناسبت گرامیداشت از شهدای «آموزشگاه کاج» کابل در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همایش «تبیین جایگاه واقعی زن در عصر امروز» با عنوان همایش «پاره های گل» از سوی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) و با مشارکت نهادهای حوزوی به مناسبت گرامیداشت از شهدای «آموزشگاه کاج» کابل با حضورکارشناسان دکتر جمیله علم الهدی؛ دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و حجت‌الاسلام صالح؛ رئیس نمایندگی جامعه المصطفی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و بخش بانوان مرکز تبیان و دانشجویان و حوزویان از کشورهای مختلف جهان در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام صالح که سخنران این همایش بود، حمله بر مرکز آموزشی کاج را یک جنایت وحشیانه دانست و گفت: حادثه آموزشگاه کاج یک جنایت غیرانسانی بوده که با هیج معیاری قابل پذیرش نیست. این جنایت علیه یک مکتب و یک مذهب نه؛ بلکه از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است؛ چون که نسل کشی در آن وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیام روشن این حمله در حقیقت اعلان جنگ و دشمنی با معرفت، دانایی، تفکر و اندیشه است.

وی افزود: آنها ناراحت اند از اینکه فرزندان مکتب اهل بیت(ع) از نظر علم و دانش رشد داشته باشند و از جهت عقلانیت و معنویت به درجات عالی برسند و به همین دلیل مراکز آموزشی را که از نظر فکری رشد داشته را مورد هدف قرار می دهند.

همچنین دکتر جمیله علم الهدی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی، سخنران دیگر مراسم، ضمن تسلیت و ابراز همدری با بانوان افغانستانی در خصوص جایگاه و نقش زن و الگوبرداری نامناسب و بدترین ستم جنسیتی را که رسانه ها علیه زنان به راه انداخته اند سخن گفت.

در ادامه مراسم، سیده موسوی؛ بانوی افغانستانی شعری در وصف دختران شهدای کابل خواند و پایان بخش مراسم هم مقاله ای بود که توسط بانو حسین پور خوانده شد.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->