صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت مصوب مرغ در سطح عرضه ۶۳ هزار تومان است

  • کد خبر: ۱۳۱۷۰۸
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی حداکثر قیمت مرغ در استان را اعلام کرد.

گروه اقتصاد | شهرآرانیوز؛ ناصر شعربافیان با اشاره به اینکه قیمت مصوب جدید گوشت مرغ گرم برای فروش به مصرف کننده از طریق رسانه‌ها ابلاغ عمومی شده و این ابلاغ لازم الاجرا است، گفت: حداکثر قیمت مصوب فروش مرغ گرم در سطح عرضه و در بازار ۶۳ هزار تومان بوده که این مورد توسط واحد‌های فروش رعایت می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خصوص تغییر قیمت مصوب مرغ گرم از ۵۹ هزار و۸۰۰ تومان به ۶۳ هزار تومان اظهار کرد: قیمت مصوب جدید گوشت مرغ گرم برای فروش به مصرف کننده حداکثر هر کیلو ۶۳ هزار تومان است که این مورد از طریق رسانه‌ها ابلاغ عمومی شده و این ابلاغ لازم الاجرا بوده و این ابلاغ به تشکل‌های مختلف و تامین کنندگان اعلام شده است.

وی افزود: طی امروز و روز گذشته در سراسر استان بازدید انجام و عمده واحد‌ها نسبت به رعایت قیمت مصرف کننده گوشت مرغ اهتمام لازم را دارند.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: حداکثر قیمت مصوب فروش مرغ گرم در سطح عرضه و در بازار ۶۳ هزار تومان بوده که این توسط واحد‌های فروش رعایت می‌شود، اما موارد معدودی تخلف نیزوجود دارد که برای این موارد تنظیم پرونده تخلف صورت گرفته و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.