افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است
سرخط خبرها

مرغ با نرخ ۶۳ هزار تومان باید به دست مصرف کننده برسد

  • کد خبر: ۱۳۲۶۶۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
مرغ با نرخ ۶۳ هزار تومان باید به دست مصرف کننده برسد
مدیر نظارت بر بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: آنچه که مهم است مرغ باید با قیمت ۶۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده، این بازار طی روز‌های گذشته فراز و نشیب قیمتی را تجربه کرد چرا که به گفته مرغداران بهای تمام شده مرغ برای مرغدار بیش از نرخ مصوب تعیین شده است.

مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفته است: قیمت هر کیلو مرغ گرم برای مصرف کننده ۶۳ هزار تومان است، اما اینکه در برخی مغازه‌ها مرغ با قیمت بالاتر عرضه می‌شود به دلیل افزایش قیمت در مبدا است. متاسفانه برخی مرغداران بر اساس قیمت مصوب جدید هم مرغ را عرضه نمی‌کنند. با مرغ ۶۳ هزار تومانی، تولیدکننده باید مرغ زنده را با قیمت ۴۲ هزار تومان به کشتارگاه بدهد، ولی مرغدار حدود ۳۰۰۰ تومان بالاتر یعنی ۴۵ هزار تومان مرغ زنده می‌فروشند که این ۳۰۰۰ تومان، قیمت مرغ گرم کشتار شده را ۴۵۰۰ بالاتر می‌برد. یعنی اینکه گاهی مرغ به حدود ۶۸ تا ۶۹ هزار تومان می‌رسد، به دلیل افزایش قیمت در مرغداری‌ها است.

وی همچنین گفته است: با این وجود دلیل نمی‌شود که مغازه‌داران با قیمت‌های بالا بفروشند. مغازه‌داران و مراکز عرضه نباید مرغ را بیش از ۵۸ هزارتومان به صورت عمده خریداری و بیش از ۶۳ هزار تومان عرضه کنند. این نرخ قانونی است و همه ملزم به رعایت آن هستند.

مدیر نظارت بر بازار محصولات جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفت وگو با شهرآرانیوز گفت: نظارت بر بازار مرغ طی روز‌های اخیر که نرخ مصوب مرغ افزایش پیدا کرده است، بیشتر شده است.
 شعربافیان با اشاره به بهای تمام شده مرغ برای مرغداران تاکید کرد: آنچه که مهم است اینکه مرغ با نرخ ۶۳ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد و هر قیمتی به جز نرخ مصوب گرانفروشی است و برخورد می‌شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->