صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری استان برای ایجاد نخستین مرکز فروش تمام هوشمند در مشهد در شعبه گلستان فروشگاه‌های زنجیره‌ای «شهرما» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان و پارک علم و فناوری خراسان رضوی از واگذاری شعبه گلستان فروشگاه‌های زنجیره‌ای «شهرما» به پارک علم و فناوری استان برای ایجاد نخستین مرکز فروش تمام هوشمند در مشهد خبر داد و اظهار کرد: طبق ماده ۲ آئین‌نامه حمایت از تولید، راه‌اندازی مراکز نوآوری و فضای کار اشتراکی باید در دستور کار هر سازمان باشد و تکلیف شده تا با مشارکت پارک‌ها، مراکز کارآفرینی، نوآوری و رشد و هم‌چنین پردیس‌های فناوری و نوآوری تا پایان سال جاری توسعه پیدا کنند.
وی افزود: بر همین اساس، پس از بررسی‌های علمی و میدانی در خصوص فضا‌های در اختیار این سازمان، فروشگاه زنجیره‌ای شهرما شعبه خیابان گلستان که در مجاورت یکی از مراکز آموزش عالی و دانشگاهی قرار داشت و بهترین پتانسیل و ظرفیت این‌گونه فضا‌ها را دارا بود، با مشارکت و همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی و موافقت شهردار مشهد، تبدیل به فضای نوآوری و فناوری شد و با عقد قرارداد رسمی، به‌صورت سه‌ساله در اختیار پارک علم و فناوری خراسان رضوی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: به‌موازات اختصاص این‌گونه فضا‌ها به موضوع نوآوری و فناوری، اقدامات دیگری هم برای هوشمندسازی و اشتغال‌زایی در حال اجراست که توسعه بازار‌های موقت و ظرفیت‌های اشتغال با بهره‌مندی از دارایی‌های نامشهود شهری از جمله این موارد است.
وی با اشاره به اختصاص فضای بازار فروشگاه شهرما در شعبه گلستان ادامه داد: در حال حاضر در حال بازسازی و بازپیرایی متناسب با حوزه نوآوری و فناوری هستیم و امیدواریم با این اقدام گام کوچکی در توسعه و ارتقاء این حوزه در شهر مقدس مشهد داشته باشیم.
اجرای گذر نوآوری گلستان در حاشیه این مرکز نوآوری و فناوری با مشارکت پارک علم فناوری خراسان رضوی و بهره‌برداری از آن در ماه آینده از دیگر برنامه‌های ویژه این شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرما خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.