صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دعوت دوباره چشمی به تیم ملی نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این بازیکن همراه دیگر ملی‌پوشان راهی جام جهانی فوتبال خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با توجه به دعوت دوباره روزبه چشمی به تیم ملی فوتبال ایران و حضور این بازیکن در جام جهانی فوتبال را باید قطعی دانشت. چشمی جزو آن دسته بازیکنانی است که کارلوس کی‌روش علاقه بسیاری به او دارد به طوری که چهارسال قبل و پیش از شروع جام جهانی ۲۰۱۸ در وصف چشمی این جملات را به زبان آورده بود: «او (چشمی) یک مدافع مدرن درفوتبال ایران است. بازیکنی با کلاس که نیاز هرمربی را برآورده می‌سازد.»

کی‌روش به حدی به چشمی علاقمند بود که بعد از برگزاری دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد. دلیل بازگرداندن چشمی به تیم ملی توانایی این بازیکن برای بازی در دو پست است و علاوه برآن باید به قامت بلند واستاندارد این بازیکن برای بازی درخط میانی و دفاع وسط اشاره کرد. چشمی درحالی این روز‌ها تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی برای حضور درجام جهانی شده که پیش از این تصور می‌شود از میان استقلالی‌های حاضر دراردوی تیم ملی صالح حردانی هم به مانند سیدحسین حسینی و حتی ابوالفضل جلالی شانس حضور درجام جهانی را داشته باشد، اما ظاهرا کی‌روش چشمی را به حردانی ترجیح داده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.