کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کار سخت فتح‌الله‌زاده برای پرداخت بدهی‌های استقلال

  • کد خبر: ۱۳۲۹۳۷
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کار سخت فتح‌الله‌زاده برای پرداخت بدهی‌های استقلال
باشگاه استقلال با پرونده‌های مالی متعددی روبرو شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، از زمانی که علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده است، بیشترین صحبت‌ها درباره بدهی‌های این باشگاه بوده است. چندین پرونده روی میز مدیران استقلال است که هر کدام دردسر‌های زیادی ایجاد کرده است.

بدهی به استراماچونی، کورتریک بلژیک، پادوانی، تبلیغات محیطی سازمان لیگ، شباب الاهلی امارات و ... نمونه‌ایی از این دست پرونده‌ها هستند که مدیران استقلال را وارد چالش کرده است.

چیزی که نمود زیادی داشته نحوه قرارداد‌ها در زمان مدیریت مصطفی آجورلو بوده است. به عنوان مثال، در قرارداد انتقال قرضی مهدی قایدی به استقلال که با شباب الاهلی امارات بسته شد، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که استقلالی‌ها پذیرفته بودند ۳۰۰ هزار دلار به این باشگاه بپردازند، اما یک میلیون درهم نیز بابت این انتقال در دو قسط پرداخت شود. در این قرارداد هم آمده است که اگر استقلال نتواند به موقع بپردازد قایدی باید به شباب الاهلی بازگردد. ضمن اینکه قرارداد قایدی نیز پایه آن ۸۰۰ هزار یورو است که با پاداش‌ها به یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو می‌رسد.

قرارداد بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، سعید مهری، ارسلان مطهری، محمدحسین مرادمند و ... نیز چندین برابر شده است. فتح‌الله‌زاده چند روز پیش در واکنش به ناراحتی بازیکنان از عدم پرداختی‌ها به آن‌ها پیغام داد که چند روز دیگر صبر کنند.

بخشی از پول باشگاه استقلال نیز در بورس هزینه شده است. بسته شدن نماد این باشگاه در بورس باعث شد که اعضای هیئت مدیره استقلال یکشنبه جلسه‌ای تشکیل دهند و از مدیرعامل سابق و افرادی که در آن دست داشتند خواسته شد توضیحات خود را ارائه دهند.

در بحث تبلیغات محیطی نیز استقلال تا الان ۴۵ میلیارد تومان بدون احتساب سود ضرر و زیان به سازمان لیگ بدهکار است و فتح‌الله‌زاده باید این پرونده را نیز حل و فصل کند.

ماجرا فقط به اینجا ختم نمی‌شود. پول هروویه میلیچ مدافع - هافبک سابق استقلال نیز که ۲۳۰ هزار دلار بوده است پرداخت شد، ولی برگشت داده شده و استقلال دیگر اقدامی نکرد تا پنجره نقل‌وانتقالات استقلال بسته شود. پول انتقال محمد نادری نیز برگشت خورد، ولی از چند ماه پیش دیگر اقدامی برای انتقال پول صورت نگرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->