قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

دلیل انتخاب چشمی به عنوان بازیکن برتر بازی با ولز

  • کد خبر: ۱۳۶۵۹۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
دلیل انتخاب چشمی به عنوان بازیکن برتر بازی با ولز
بعد از پیروزی ایران مقابل ولز فیفا از روزبه چشمی به عنوان برترین بازیکن این بازی یاد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز بازتاب بسیاری دررسانه‌های خارجی داشته است. نکته پر اهمیت درباره این بازی، اما انتخاب روزبه چشمی به عنوان برترین بازیکن میدان است.

فیفا بعد از پایان بازی این بازیکن را به عنوان مرد برتر برگزید درحالی که در نیمه دوم به جای احمد نورالهی وارد میدان شده بود.  

البته این انتخاب فقط به خاطر گل زیبای چشمی به ولز نیست. این بازیکن در گل دوم نیز سهیم بود و درزمان حمله ولز توانست بازیکنان ایران را مهیای ضد حمله کند که همین عملکرد درنهایت سبب شد از سوی فیفا به عنوان برترین بازیکن لقب بگیرد و جایزه خود را دریافت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->