صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

GameSpot ویدئویی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty، ساخته جدید استودیو «تیم‌نینجا» منتشر کرده که شامل مبارزه در یک منطقه جدید و باس‌فایت آن است.

به گزارش شهرآرانیوز - بازی Wo Long: Fallen Dynasty، ساخته جدید استودیو Team Ninja اواخر سال جاری در اسفند ماه منتشر می‌شود و پیش‌نمایش‌های جدیدی از این عنوان منتشر شده است. GameSpot اخیراً ویدئویی ۸ دقیقه‌ای را آپلود کرده که یک منطقه جدید پر از خارپشت‌های کشنده را به نمایش می‌گذارد.

برخلاف نسخه دمو که برای مدتی محدود در دسترس قرار گرفته بود، بازیکنان می‌توانند آزادانه اسپل‌های Wizardry را با عناصر مختلف تجهیز کنند. شما می‌توانید یک اسلحه را با Lightning مسحور کنید، با Fire آسیب وارد کنید و خیلی موارد دیگر. نکته برجسته ویدئو، مبارزه با باس Fengxi، یک گراز شیطانی بزرگ است که حمله می‌کند، به اطراف می‌پرد و بازیکن را با بدنش له می‌کند.

این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد

اگر از الان Wo Long: Fallen Dynasty را پیش خرید کنید، زره Zhuqye برای شما بازخواهد شد. همچنین با خرید بازی در دو هفته اول عرضه زره Baihu در دسترس شما قرار می‌گیرد. باید اشاره کنیم که این بازی حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا، تهیه‌کننده Nioh و ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده بلادبورن است.

Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: ویجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.