کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

آیا بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۲۵۰۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
آیا  بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟
در رویداد «ایکس باکس و بتسدا» بازی جدید استودیو «تیم نیتجا»، سازنده مجموعه محبوب Nioh، با یک تریلر معرفی شد، اما سوال مهم خیلی از طرفداران این بود که آیا این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز - معرفی بازی Wo Long: Fallen Dynasty در رویداد ایکس باکس طرفداران پلی استیشن را نگران کرد که شاید این بازی در انحصار کنسول‌های مایکروسافت باشد.

براساس اطلاعات وب‌سایت Gematsu، به‌نظر می‌رسد بیانیه رسمی معرفی بازی که شب گذشته از سوی ناشر بازی Koei Tecmo به رسانه‌های حوزه گیمینگ ارسال شده، انتشار Wo Long: Fallen Dynasty را علاوه‌بر کنسول‌های ایکس باکس، برای دو کنسول PS۴ و PS۵ نیز تایید می‌کند. البته طبق این ایمیل، قرار بود که این خبر در روز سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) به‌صورت رسمی اعلام شود که به‌نظر می‌رسد تغییراتی در برنامه‌ریزی‌های معرفی این بازی اتفاق افتاده است.

Wo Long: Fallen Dynasty برداشت متفاوتی از افسانه‌های مشهور سه پادشاهی چین خواهد بود و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. هنوز جزئیات زیادی از داستان بازی در دسترس نیست، اما در تریلر معرفی شاهد مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی که طبق گفته سازندگان یک سرباز بدون نام است با شیاطین و هیولا‌های افسانه‌ای چین هستیم.

استودیوی تیم نینجا می‌گوید که مبارزات بازی از هنر‌های رزمی و شمشیربازی سنتی چینی الهام گرفته است و بازیکنان با پیشرفت در گیم‌پلی این بازی می‌توانند قابلیت‌ها و فنون جدیدی را آزاد کنند. همچنین پس از پخش تریلر معرفی بازی تایید شد که فامیهیکو یاسودا که به‌عنوان کارگردان بازی‌های سری Nioh و Ninja Gaiden مشهور است و ماساکی یاماگیوا که سابقه تهیه‌کنندگی بازی محبوب Bloodborne را در کارنامه دارد، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده این بازی نقش‌آفرینی خواهند بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پی سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شود. 

منبع: زومجی


اولین تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty، اثر جدید «تیم نینجا»، سازنده Nioh


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->